فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا

تنوع محصولات، کیفیت در تولید و مدیریت هزینه سه برنامه مهم سایپا در پسابرجام است

عصر خودرو- مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: تنوع بخشی به محصولات با پشتوانه تحقیقات و دانش فنی، کیفیت در تولید و مدیریت هزینه با اصلاح ساختار مالی، سه برنامه مهم سایپا در دوران پسابرجام است.

تنوع محصولات، کیفیت در تولید و مدیریت هزینه سه برنامه مهم سایپا در پسابرجام است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، رضا تقوی شامگاه چهارشنبه در حاشیه هفتمین نمایشگاه کشوری خودرو و صنایع وابسته در اراک در جمع خبرنگاران افزود: گروه سایپا در سال جاری با رونمایی محصولات جدید نشان داده که قصد دارد با وجود همه مشکلات در صنعت خودروی کشور تحول آفرین باشد.
    تقوی بیان کرد: نگاه گروه سایپا در افق پیش رو ، تولید خودروهای برقی و سبز است و حفظ محیط زیست به عنوان یک تکلیف اجتماعی در برنامه های اولویت دار سایپا قرار گرفته است.
    وی اظهار کرد: اگرچه مطالبات شرکت های قطعه ساز کشور از خودروسازان زیاد است اما سایپا کوشیده تا فاصله پرداخت به قطعه سازان را کمتر کند.
    مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا اضافه کرد: امسال 30 درصد رشد تولید در سایپا اتفاق افتاده و در همین مدت رشد فروش این شرکت نیز 170 درصد بوده است که این مسئله دایره درآمد سایپا را گسترده تر کرده و به همین جهت سرعت پرداخت مطالبات قطعه سازان بیشتر شده است.
    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی در این نشست مطبوعاتی گفت: استان مرکزی جزء هشت استان قطعه ساز برتر در کشور است و با برگزاری نمایشگاه کشوری خودرو در اراک شرایطی فراهم شده تا ظرفیت های قطعه سازی این خطه معرفی شود و ارتباط زنجیره قطعه سازان با شرکت های تولید کننده خودرو تقویت شود.
    محمدرضا حاجی پور افزود: قطعه سازان بایستی 30 درصد از تولیداتشان را داخلی کنند و این بهترین فرصت است تا ظرفیت های خالی شرکت های قطعه ساز استان پر شود و این بخش از صنعت از رکود خارج شود.
    وی بیان کرد: در تقویم نمایشگاهی استان ، نمایشگاه های متنوع و باکیفیتی برنامه ریزی شده است و باید از این برنامه ها بیشترین بهره در معرفی ظرفیت های صنعتی و تولیدی بشود.
    حاجی پور توضیح داد: مشکلات قطعه سازان خودروی استان مرکزی با وزیر صنعت ،معدن و تجارت مکاتبه شده است و با سیاست پرداخت وام به مشتریان شرکت های خودرویی انتظار می رود که وضعیت بهتر شود و از طرفی نیز شرکت سایپا در بین خودروسازان حرکت های موثری را در کوتاه کردن زمان پرداخت ها به شرکت های قطعه ساز نسبت به دیگر شرکت ها انجام داده است.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی غرب ایران در اراک نیز در این نشست گفت: امسال 30 عنوان نمایشگاه در تقویم نمایشگاهی استان مرکزی قطعی شده و در این زمینه رشد 50 درصد نسبت به پارسال رخ داده است.
    مهدی جهان میرزایی افزود: کیفیت نمایشگاه ها و هدفمندی خاص از برگزاری اصل مهم در سیاست های این نهاد است و در راستای اقتصاد مقاومتی بیشترین بهره از ظرفیت نمایشگاهی استان مرکزی در راستای بالندگی و شکوفایی تولید می شود.
    وی توضیح داد: سئولات زیادی در خصوص غیبت شرکت ایران خودرو در نمایشگاه اراک می شود که باید گفت از این شرکت دعوت رسمی شده بود که در روزهای آخر تصمیم به عدم حضور گرفت و با توجه به اینکه تجارت آزاد ضوابط خاص خود را دارد اخبار برای حضور در نمایشگاه ها برای هیچ صنعت وشرکتی نیست.
    وی گفت: حضور مردم در مدت برگزاری نمایشگاه در اراک رضایت بخش بود و باید روز به روز این استقبال با کیفیت محصولات قابل عرضه در نمایشگاه ها بهبود یابد.
    وی اظهار کرد: محصولات جدید شرکت های خودرویی در این نمایشگاه با استقبال مردم همراه بود و این نشان می دهد که اگر تولید داخل با چاشنی کیفیت گره بخورد وردم تمایل به خرید ایرانی دارند.
    مجری هفتمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته در اراک نیز در این نشست مطبوعاتی گفت:40 شرکت حوزه خودروسازی در این نمایشگاه که در مساحت 3500 متر مربع برپاشده، آخرین دستاوردهای صنعت خودرو ایران را به معرض دید عموم قرار داده اند.
    محمدعلی ترحمی افزود: هدف این نمایشگاه ایجاد بازار رقابتی بین تولید کنندگان، فراهم کردن زمینه لازم برای مبادلات علمی، تخصصی و تجاری و توسعه بازاراست.
    وی گفت: شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپا کاشان، بن رو، سایپا یدک، رینگ سایپا ، فنر سازی زر، پلاسکو کار و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با ارائه جدیدترین دستاوردهای خود، گروه خودروسازی سایپا را در این نمایشگاه همراهی می کنند.
    وی اظهار کرد: گروه خودرو سازی سایپا در هفتمین نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته اراک، خودروهای سراتو، آریو تاکسی، سایپا 151، ساینا، H230 ، H220 ، چانگان CS35 ، برلیانس H320 ، برلیانس H330 ، ون هایس، ریچ، ساندرو، ساندرو کراس، پادرا و دورکا را در معرض دید بازیدکنندگان قرار داده است.
    ترحمی گفت: با توجه به شرایط پسا تحریم و گشایش پنجره های جدید برای صنعت خودرو شرکت نمایشگاه های استان مرکزی با همکاری شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو بر آن شد تا با حضور شرکت های خودروساز و قطعه سازان از سراسر کشور برای ایجاد فضایی رقابتی و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های موجود قدم برداشته و کارشناسان و علاقه مندان این صنعت را به دیدن این نمایشگاه دعوت می کند.
    مدیرعامل شرکت بازرگانی ایدرو افزود:در نمایشگاه خودرو همه تلاش صورت گرفته که زنجیره تولید از طراحی، تولید فروش و خدمات پس از فروشبه معرض دید عموم قرار گیرد.
    وی یادآور شد: از دوم تا پنجم آذرماه جاری نمایشگاه بزرگ صنعت کشور در اراک برگزار می شود که شرکت بازرگانی ایدرو مجری آن است.
    هفتمین نمایشگاه کشوری خودرو و صنایع وابسته از 16 تا 19 شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک هر روز از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو