فونیکسریمکسبهتام

تنفس مصنوعی برای بازگشت خودرویی‌ها به مدار

عصر خودرو- با توجه به توقف ریزش سهام گروه خودرویی‌ها نسبت به هفته گذشته شاهد روند مثبت در مسیر سهام گروه های خودرویی در بازار سرمایه هستیم که این روند در کلیه گروه‌های سایپا،ایران خودرو، زامیاد، پارس خودرو، بهمن، ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل قابل مشاهده است.

تنفس مصنوعی برای بازگشت خودرویی‌ها به مدار
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، بررسی سهام 7 گروه خودرویی درهفته جاری حاکی از بازگشت سهام ین گروه‌ها به مدار صعودی است.

    *سایپا (خساپا)

    سهام گروه خودرو‌سازی سایپا تعداد سهم در معامله شده در ابتدای هفته چهار هزار 14 بوده که این رقم در پایان هفته با کاهش روبرو شده و به 2 هزار و 838 رسیده است و در ادامه نیز حجم سهام این گروه از 51 میلیون و 861 سهم در پایان به 40 میلیون و 599 سهم کاهش یافته است.

    درصد تغییر قیمت سهام این گروه در بازار در ابتدای هفته با کاهش 3.99 درصدی مواجه بوده و پایان هفته به رشد 3.95 درصدی رسیده است.

    *ایران خودرو (خودرو)

    ایران خودرو در ابتدای هفته 2 هزار و 634 سهم بوده که این رقم در پایان با کاهش به هزار و 672 سهم رسیده است و حجم 20 میلیون 332 سهم در ابتدای هفته با کاهش به 17 میلیون و 572 سهم رسیده است.

    در ابتدای هفته این سهم با کاهش 4.39 درصدی روبر شده که این روند در پایان هفته جابه جا و4.87 درصد افزایش یافته است.
     

     

    *زامیاد (خزامیا)

    گروه زامیاد در ابتدای هفته تعداد یک هزار و 443 نوبت معاملاتی داشته  که این رقم در انتهای هفته به یک هزار و 299 سهم کاهش یافته است و حجم معاملات در این گروه با  14 میلیون و 689 سهم به 17 میلیون و 42 سهم در پایان هفته افزایش یافته است.

    در ابتدای هفته این سهم کاهش 1.51 درصدی داشته و در پایان هفته به رشد 2.84 درصدی تبدیل شده است.

    *پارس خودرو (خساپا)

    گروه سهام پارس خودرو یک هزار 76 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 980 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از 12 میلیون 742 سهم در ابتدای هفته به 11 میلیون 941 سهم رسیده که کاهش را تجربه کرده است.

    در ابتدای هفته این سهم با کاهش 4.25 درصد نسبت به هفته گذشته روبرو شده که این روند در پایان هفته به رشد 4.75 درصدی رسیده است.

    *سایپا دیزل (خکاوه)

    گروه سهام سایپا دیزل در ابتدای هفته تعداد 694 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 494 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 6 میلیون و 816 سهم در ابتدای هفته به 5 میلیون و 26 سهم در پایان هفته کاهش یافته است.

    همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با کاهش 2.15 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته نیز ادامه داشته و به 3.4 درصد رشد رسیده است.

    *گروه بهمن (خبهمن)

    گروه سهام بهمن در ابتدای هفته تعداد 233 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته به 193 نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم یک میلیون و 981 سهم در ابتدای هفته به یک میلیون و 121 سهم در پایان هفته کاهش یافته است.

    همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با کاهش 1.41 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته به 2.51 درصد رشد رسیده است.
     

     

    *ایران خودرو دیزل(خاور)

    گروه سهام ایران خودرو دیزل در ابتدای هفته تعداد 711 نوبت معاملاتی داشته که این رقم در پایان هفته 434  نوبت رسیده است و حجم معاملات این گروه از رقم 10 میلیون و 595 سهم در ابتدای هفته به 5 میلیون و 436 سهم در پایان هفته کاهش یافته است.

    همچنین درصد تغییرات این گروه ابتدای هفته با کاهش 4.17 درصدی همراه بوده که این تغییرات در پایان هفته به 3.63 درصد رشد تبدیل شده است.

    گزارش میزان حاکی از این است که روند 7 گروه خودرویی در اواسط شهریور ماه با توجه به روند نه چندان خوب شاخص در هفته جاری با شیب ملایم همراه بوده و در پایان هفته سهام این گروه‌ها جان دوباره‌ای گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو