فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو ارومیه (۲۹)

دو محصول جدید سایپا در سال ۹۶ به بازار می‌آید

عصر خودرو- معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا گفت: ما اطمینان می‌دهیم که قرارداد با سیتروئن به صورت برد – برد منعقد شده است و علاوه بر مطالعات حقوقی کارشناسان سایپا وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بر روی آن نظارت داشته است.

دو محصول جدید سایپا در سال ۹۶ به بازار می‌آید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، در حاشیه نمایشگاه خودروی ارومیه  در مورد محصولات جدید این گروه خودروسازی اظهار داشت: ما هر ساله بنا بر خواست و سلیقه مشتریان خودروهای جدیدی را به بازار ارائه می‌کنیم به طوری که در سال جاری خودروی ساینا را روی پلتفرم X200 به بازار عرضه کردیم و در هفته جاری نیز رونمایی از رنو ساندرو استپ‌وی را برگزار کردیم و امیدوارویم تا پایان سال نیز ساینا اتوماتیک را به مشتریان تحویل دهیم.

    محمد قربانی در خصوص محصولات جدید سایپا برای سال 96 گفت: مطابق برنامه‌ریزی که در این گروه صورت گرفته خودروی SP0 و SP1 بر روی پلتفرم جدید به بازار عرضه خواهیم کرد و انتظار داریم استقبال خوبی از این خودرو صورت بگیرد.

    وی در خصوص قراردادهای سایپا با سیتروئن گفت: مدیر عامل سایپا در این خصوص به صورت کامل ابهام‌زدایی کرده‌اند. یکی از قواعد کاری گروه خودروسازی سایپا شفاف سازی است و این جزو حقوق مردم و سهامداران ما است. ما اطمینان می‌دهیم که این قرارداد به صورت برد – برد منعقد شده است و علاوه بر مطالعات حقوقی کارشناسان سایپا وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بر روی آن نظارت داشته است.

    قربانی تصریح کرد: با توجه به نهایی شدن قرارداد امیدواریم هر چه زودتر مراحل تجهیز خطوط در سایپا کاشان صورت بگیرد.

    معاون برنامه‌ریزی تولید سایپا با اشاره به اهمیت صنعت خودرو در اقتصاد کشور گفت: خودروسازی نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای دنیا از جایگاه مشخصی برخوردار است. اگر بخواهیم به رشد اقتصادی بالا دست پیدا کنیم باید به این صنعت بیش از گذشته توجه داشته باشیم. صنعت خودرو در ایران از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و می‌تواند باعث جهش رشد اقتصادی شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو