فونیکسریمکسبهتام

اتومکانیکای فرانکفورت ۲۰۱۶ (۳)

جشنواره خودروها در فرانکفورت

عصر خودرو- بار دیگر خودروسازان، قطعه سازان و فعالان صنعت خودرو جهان در فرانکفورت آلمان گرد هم می آیند تا آخرین دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند. نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت از روز سه شنبه ۲۳ شهریور ۲۳ شهریور ( ۱۳ سپتامبر) کار خود را آغاز می کند.

جشنواره خودروها در فرانکفورت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در نمایشگاه امسال 4 هزار و 820 غرفه گذار در این رویداد بین المللی حضور دارند. در سال 2014 تعداد 4 هزار و 600 غرفه گذار در نمایشگاه اتومکانیکا حضور داشتند. از این تعداد حدود یک هزار شرکت در حوزه قطعات خودروهای باری فعال هستند. اتومکانیکای 2016، امسال نیط شاهد اشغال شدن کل فضای نمایشگاه فرانکفورت ( 305 هزار مترمربع) است. نمایشگاه  امسال نه تنها از نظر تعداد مشارکت کنندگان رشد داشته بلکه از نظر مشارکت بین المللی نیز با افزایش همراه بود ه است.
    امسال شرکت هایی از 76 کشور جهان ( 74 کشور در سال 2014) به ارائه و معرفی تولیدات  خود خواهد پرداخت.
    به گفته مسئولان نمایشگاه فرانکفورت، امسال این نمایشگاه شاهد بالاترین میزان مشارکت شرکت ها در تاریخ خود خواهد بود. دتلف براون، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل نمایشگاه فرانکفورت معتقد است، نمایشگاه اتومکانیکا نقش فشارسنج را برای صنعت خودرو و نیز خرده فروشی خودرو را با نگاهی به سطح بالای مشارکت در نمایشگاه اتومکانیکا بهتر می توان درک کرد.
    براساس بررسی های مؤسسه پژوهش های خرده فروشی (IFH) مستقر در شهر کلن، مجموع درآمد بخش های تجاری 27 کشور اتحادیه اروپا که در نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت حضور دارند، حدود 1350 میلیارد یورو است.
    نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت تا روز 27 شهریور (17 سپتامبر) ادامه دارد.

    کرمان موتوراکستریم