فونیکسریمکسبهتام

راننده ۱۷ ساله و بدون گواهینامه، چهار نفر را به کشتن داد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: ۱۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه براثر برخورد ۲ دستگاه خودرو در سه کیلومتری شهر رزن به دمق (در استان همدان)، چهار نفر جان باختند، راننده ۵۰ ساله خودرو پژو آردی در میان فرمان و صندلی گرفتار شد و در آتش سوخت.

راننده ۱۷ ساله و بدون گواهینامه، چهار نفر را به کشتن داد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان طی گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: در ساعت ده دقیقه بامداد امروز، پسر 17 ساله فاقد گواهینامه که با خودرو پژو روا در مسیر رزن به دمق در حال تردد بود به علت ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه با پژو آردی برخورد کرد که در این سانحه سه نفر از سرنشینان پژو روآ که در قسمت عقب خودرو نشسته بودند در دم جان باختند و راننده 17 ساله عامل سانحه به صورت سطحی مجروح شد.

    وی خاطرنشان کرد: در این حادثه متاسفانه به جزء 3 نفر سرنشین روا، راننده 50 ساله خودروی پژو آردی نیز در داخل خودرو و در بین فرمان و صندلی گیر کرد و به علت اتصالی خودرو و بروز حریق در میان شعله های آتش گرفتار شد و سوخت.

    رئیس پلیس راه همدان علت بروز این سانحه را ناتوانی راننده 17 ساله و فاقد گواهینامه در کنترل وسیله نقلیه و انحراف به چپ اعلام کرد.


    سرهنگ عزیزی در ادامه با اشاره به راننده بدون گواهینامه دیگری نیز که مراسم عروسی را به عزا تبدیل کرد گفت: خودروی سواری که کاروان عروسی را همراهی می کرد به علت ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ، عروسی را به عزا تبدیل کرد.

    وی گفت: راننده خودروی سواری با تیربرق کنار جاده در منطقه گل تپه کبودراهنگ برخورد کرده و منجر به مرگ سرنشین 13 ساله این وسیله نقلیه شد.

    رئیس پلیس راه استان همدان افزود: راننده 2 سانحه فوتی 24 ساعت گذشته در این استان فاقد گواهینامه بوده و به علت ناتوانی و نداشتن مهارت در کنترل وسیله نقلیه چندین خانواده را داغدار کردند.

    وی تاکید کرد: خانواده ها از قرار دادن وسیله نقلیه در اختیار فرزندان فاقد گواهینامه به صورت جدی پرهیز کنند در غیر اینصورت عواقب این اشتباه، آنها را گرفتار پرداخت خسارت و دیه می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو