فونیکسریمکسبهتام

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس

تعطیلی پاییزه مدارس سیل جمعیت را به جاده‌ها می‌آورد

عصر خودرو- رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه دلیلی ندارد هرچیزی که رئیس محیط زیست می‌گوید را بررسی کنیم، گفت: تعطیلی دو هفته‌ای مدارس در پاییز سیل جمعیت را به جاده‌ها می آورد و باید قبل از این تصمیم‌ها فکری برای کاهش تصادفات جاده‌ای کنیم.

تعطیلی پاییزه مدارس سیل جمعیت را به جاده‌ها می‌آورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، محمدرضا تابش در مورد پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای مدارس در فصول سرد سال گفت: این‌ها مسائل و موضوعاتی است که در سطح کلان و کلی باید مورد توجه قرار بگیرد، چراکه مردم از اوقات فراغت خود به صورت مفید استفاده نمی‌کنند و یک دفعه سیل مردم به سمت جاده‌ها روانه می‌شوند و وقت زیادی از اوقات فراغت خود را در جاده‌ها می‌گذرانند و همین موضوع آلودگی محیط زیست را تشدید می‌کند.

    وی ادامه داد: فقط اینکه دو هفته مدارس را تعطیل کنیم اینگونه نیست باید کل امور کشور تابع یک برنامه ریزی باشد که در کل دنیا نیز رایج است یکی از این برنامه‌ها در زمینه کاهش و کنترل آلودگی هوا است، تلاش برای رونق گردشگری و کم کردن تصادفات جاده‌ای نیز باید مورد توجه باشد.

    رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس افزود: ما باید تمام این مؤلفه‌ها را در نظر بگیریم و بعد تصمیم بگیریم که مثلا استان‌های گرمسیر یک هفته تعطیلات داشته باشند یا مدارس تهران در زمان آلودگی هوا تعطیل شود، پارامترهایی وجود دارد که باید آنها را در نظر گرفت و از سوی دیگر باید اوقات فراغت مردم ساماندهی شود.

    تابش در مورد بررسی این پیشنهاد سازمان محیط زیست گفت: دلیلی ندارد هرچیزی که رئیس محیط زیست می‌گوید را بررسی کنیم ما به عنوان نمایندگان مجلس باید به دنبال خواسته مردم و صلاح مملکت باشیم باید کارها به صورت علمی و کارشناسی صورت بگیرد.

    وی ادامه داد: کشورمان متأسفانه از مسیر برنامه ریزی خارج شده و برای وقت مردم، اوقات فراغت، سلامت و امنیت مردم برنامه ریزی لازمی که بتوانیم در حد اعلا این پارامترها را محقق کنیم وجود ندارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو