فونیکسریمکسبهتام

زامیاد در توسعه محصول موفق عمل کرده است

عصر خودرو- مدیر عامل زامیاد با اشاره به اینکه این شرکت در توسعه محصول موفق عمل کرده است، اظهار داشت: زامیاد با به روز آوری تجهیزات و ابزارالات تولیدی خود توانسته است محصولی جدیدی را با نام پادرا تولید نماید، که این محصول با اینکه به تازگی وارد بازار داخلی شده است اما تاکنون توانسته است علاوه بر رضایت مشتریان داخلی، نظر مشتریان خارجی را نیز به خود جلب نماید.

زامیاد در توسعه محصول موفق عمل کرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ارتباطات شرکت زامیاد، فریدون حمیدی در گفتگویی گفت: این شرکت با غلبه بر مشکلات موجود، پس از پسابرجام همراه با صنعت خودرو سازی کشور و گروه خودروسازی سایپا، موفقیت های مهمی را در تولید، فروش و ارائه محصولات جدید با توجه به نیاز بازار کسب نماید، به طوری که محصول پادرای این شرکت با اینکه از اوایل امسال وارد بازار داخلی شده است اما در این مدت کوتاه توانسته است علاوه بر نظر مشتریان داخلی، نظر مشتریان خارجی را نیز جلب نماید.
    وی افزود: موفقیت این محصول را از ابراز رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان که در نمایشگاه داخلی و بین المللی از غرفه زامیاد بازدید می کنند، می توان دریافت. چرا که این محصول علاوه بر تنوع درکاربری، رنگ، امکانات، کیفیت و دارای قیمت مناسب در بخش محصولات تجاری سبک می باشد که آن را متمایز از دیگر محصولات تولیدی نسبت به رقبا نموده است.
    حمیدی ادامه داد: این محصول دارای امکاناتی همچون: سیستم فرمان هیدرولیک، سیستم ضد سرقت، کولر، سیستم ترمزABS، EBD، ظرفیت تناژ بار 2100 و ... را دارا می باشد. همچنین این محصول، خودرویی سبز و دوستدار محیط زیست است که درکنار ظاهری زیبا، ازسیستم تعلیق مناسب بهره مند است که برای حمل بار و حرکت درجاده های ناهموار و صعب العبور در حین حمل بار طراحی شده است؛ و ارگونومی در نظر گرفته شده در آن براساس استانداردهای روز دنیا است تا راننده به راحتی بتواند به کلیدهای ضروری دسترسی آسان داشته باشد.
    مدیر عامل شرکت زامیاد در خاتمه تاکید کرد، با حمایت های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیریت ارشد گروه سایپا خواهیم توانست پله های موفقیت را بیش از پیش طی نموده و با ارائه محصولاتی جدید و با کیفیت با توجه به همت، تلاش و تخصص نیروهای داخلی در اعتلای نام سایپا و زامیاد گامهای اساسی و مهمی را در صنعت خودروی کشور برداریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو