فونیکسریمکسبهتام

اطلاعیه مرکز مدیریت راه های کشور؛

جزییات محدودیت های ترافیکی برون شهری

عصر خودرو- مرکز مدیریت راه های کشور با انتشار اطلاعیه ای، ممنوعیت ها و محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور تا روی یک شنبه (چهارم مهرماه) را اعلام کرد.

جزییات محدودیت های ترافیکی برون شهری
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایرنا، تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 صبح روز یکشنبه (چهار مهرماه) از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است
    در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز پنجشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز پنجشنبه مورخ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
    همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع خواهد بود و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
    در محور هراز، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 تا 24 روز جمعه با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن ( محدوده مشاء ) یکطرفه خواهد بود.
    بر اساس این گزارش، در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است .
    همچنین تردد همه تریلرها در محور هراز ممنوع است.
    تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی نیز در این محور از ساعت هشت تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع است.
    در محور فیروزکوه، تردد همه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
    همچنین، تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
    رانندگان برای اطلاع از محدودیت های ترافیکی در سایر محورهای مواصلاتی کشور به پایگاه اطلاع رسانی http://www.141.ir/ مراجعه کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو