فونیکسریمکسبهتام

مقایسه دو خودرو کیا اسپورتیج و ام جی GS + جدول

عصر خودرو- محصولات کیا اسپورتیج و ام جی GS از جمله خودروهای میان رده وارداتی محسوب می شوند که در برخی ویژگی ها به هم شباهت دارند .

مقایسه دو خودرو کیا اسپورتیج و ام جی GS + جدول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در رده شاسی بلندهای میان رده بازار ایران یکی از شناخته ترین خودرو ها کیا اسپورتیج و MG-GS است که  در برخی از ویژگی ها با هم شباهت هایی دارند؛در این گزارش به بررسی این ویژگی هامی پردازیم.


    نگاهی گذرا به کیا اسپورتیج

    این خودرو در لیست شاسی بلندهایی قرار می گیرد که در بازار پر تلاطم ایران خوش اقبال است. هر سه نسل پیشین این کره ای جذاب فروش قابل توجهی در کشور ما داشتند. در سال 2006 اولین نسل , در سال 2011 دومین نسل و سال گذشته میلادی سومین نسل کیا اسپورتیج رونمایی شد.

     


     

     


    نگاهی گذارا به MG – GS

    مدل GS از چند جهت برای MG اهمیت دارد؛ اول اینکه این خودرو اولین SUV در تمام تاریخ دراز مدت MG است. دوم اینکه این خودرو اولین خودرویی خواهد بود که پس از فروخته شدن ام جی به چینی‌ها، فروشش در اروپا از مرزهای بریتانیا فراتر رفته و در سایر کشورهای اروپایی نیز به فروش خواهد رسید. و در آخر اینکه این خودرو با دستی پر از تجهیزات فنی و رفاهی و با داشتن قیمتی رقابتی پا به بازارهای جهانی گذاشته است .

     


    مقایسه دو خورو یاد شده را از نظر فنی مشاده می کنید :

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط