فونیکسریمکسبهتام

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپاخبر داد:

فروش بیش از ۴۰۰۰ دستگاه خودرو ساندرو استپ وی در کمتر از ۳۰ دقیقه

عصر خودرو- تقوی گفت: فروش خودرو رنو ساندرو استپ وی که محصول جدید و با کیفیت گروه خودروسازی سایپا است از ساعت ۱۱ روز شنبه ۳ مهرماه آغاز شد.

فروش بیش از ۴۰۰۰ دستگاه خودرو ساندرو استپ وی در کمتر از ۳۰ دقیقه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، رضا تقوی با بیان مطلب فوق افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده فروش فوری و پیش فروش خودرو استپ وی جهت آبان، آذر و دی ماه انجام پذیرفت.

    وی تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از خرید این خودرو به نحوی بود که ظرفیت تولید در نظر گرفته شده جهت ماه های اعلامی در مدت کمتر از 30 دقیقه 4000 دستگاه خودرو به فروش رسید.

    تقوی در خصوص عدم موفقیت تعدادی از مشتریان محترم در ثبت نام خودرو مذکور اظهار داشت: بر اساس برنامه تولید اعلام شده در ماه های مذکور، تعداد خودروهای فروخته شده در هرماه به سرعت تکمیل شد. البته ظرفیت ثبت نام پیش فروش هر نمایندگی در سراسر کشور بصورت مساوی تقسیم شده که با توجه به سرعت تکمیل ظرفیت، برخی از نمایندگی ها نتوانستند برای تعدادی از مشتریان خود ثبت نام انجام دهند.

    وی افزود: در صورت افزایش تیراژ تولید، ظرفیت های تکمیلی برای این خودرو درنظر گرفته خواهد شد که از طریق نمایندگی های بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا پروسه ثبت نام ضمن اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

    مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: این خودرو در دو مدل دستی با قیمت 46 میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان و اتوماتیک 52 میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان عرضه شده  است. در طرح پیش فروش این محصول مبلغ26  میلیون پیش پرداخت برای ساندرواستپ وی اتوماتیک و 23 میلیون تومان برای ساندرواستپ وی دنده ای با شرایط تحویل در آبان، آذر و دی ماه در نظر گرفته شده که با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

    وی خاطر نشان کرد: در فروش محصولات جدید معمولا اختلاف قمیتی در بازار ایجاد می شود که با گذشت زمان و افزایش تولید محصول این اختلاف قیمت برطرف خواهد شد.

    تقوی گفت: این خودرو از محصولات با کیفیت جدید شرکت رنو است که با ایجاد تغییراتی در بدنه خودرو ساندرو عرضه شده و مورد استقبال بسیاری از مشتریان در سراسر دنیا قرار گرفته است.

    لازم به ذکر است که خودرو ساندرواستپ وی علاوه بر موتور پرقدرت، امکانات مناسب، زیبایی ظاهری و صندوق عقب بزرگ، دارای عملکرد مناسبی‌درمسیرهای ناهموار می‌باشد که این خودرو را در بازار خودروهای هاچ بک متمایز می نماید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو