فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ (۴۵)

رُخ تازه کراس‌اوور کامپکت سوزوکی

عصر خودرو: نسل اول SX۴ به عنوان یکی از اولین های نژاد کراس‌اوور های ساب‌کامپکت، ساخته ای موفق برای سوزوکی بود اما این خودروساز ژاپنی در توسعه نسل بعدی آن یعنی SX۴ S-Cross، به جای خلق رقیبی در خور ساخته هایی همچون نیسان جوک و رنو کپچر، یک رده بالاتر، یعنی کراس‌اوور های کامپکتی همچون نیسان قشقایی را هدف قرار داد که البته موفق هم نبود. پس از سه سال و با فیس‌لیفت مدل ۲۰۱۷، سوزوکی سعی در تصحیح این اشتباه دارد.

رُخ تازه کراس‌اوور کامپکت سوزوکی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵:۰۰
  • رُخ تازه کراس‌اوور کامپکت سوزوکی
  • رُخ تازه کراس‌اوور کامپکت سوزوکی
  • رُخ تازه کراس‌اوور کامپکت سوزوکی
  • رُخ تازه کراس‌اوور کامپکت سوزوکی

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، بطور مشخص یکی از نقاط ضعف SX4 S-Cross در مقایسه با نسل فعلی کراس‌اوور های کامپکت، طراحی بسیار ساده و به نوعی تاریخ‌مصرف گذشته آن بوده که سوزوکی در مدل 2017، با بازنگری کامل در طراحی چهره، تا حد چشمگیری این ضعف را برطرف ساخته. در نمای عقب اما دامنه این تغییرات بسیار محدود بوده و به بازنگری در گرافیک چراغ ها و فرم مهیج تر بالچه انتهای سقف خلاصه شده است. صفحه نمایشی هم که در مرکز داشبورد SX4 S-Cross 2017 قرار دارد، از ویتارای جدید سوزوکی گرفته شده.
هنوز اطلاعات فنی منتشر نشده اما در کنار واحد 1.6 دیزل مدل پیش از فیس‌لیفت، شاهد عرضه آن با موتور 1.4 توربو 138 اسبی ویتارا و 1.0 لیتری توربو 109 اسبی بالینو نیز عرضه خواهیم بود.

 

* نویسنده : مجید رقیبی

*عکاس: مصطفی انیسی

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط