فونیکسریمکسبهتام

نماینده رنو بیان کرد:

برنامه رنو برای تولید ۳ خودرو جدید در ایران

احداث بزرگ‌ترین آکادمی رنو در شرق تهران

عصر خودرو- نماینده رسمی شرکت رنو در ایران با اشاره به برنامه‌های شرکت مادر برای تولید خودرو در ایران گفت: مطابق اطلاعاتی که ما داریم مدیران ارشد این شرکت برای تولید خودروهای رنو داستر، کوئید و سیمبل با همکاری شریک ایرانی خود، برنامه دارند.

برنامه رنو برای تولید ۳ خودرو جدید در ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا ، حسینی ادامه داد: این شرکت همواره به دنبال حضور جدی در ایران بوده و علاوه بر صادرات آخرین محصولات خود به دنبال  برنامه‌ریزی برای تولید خودرو در ایران و احداث بزرگ‌ترین مرکز آموزش و آکادمی خود در خاورمیانه،  در شرق تهران است.

    وی ادامه داد: رنو تصمیم گرفته که ایران را به عنوان هاب اصلی خود در منطقه تقویت کند. بر همین اساس این مرکز با وسعت 25 هزار متر مربع در حال ساخت است و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

    حسینی با اشاره به اهمیت آموزش و خدمات پس از فروش برای شرکت رنو گفت:در سال 95 تعداد نمایندگی های ما به 50 واحد خواهد رسید اما به دنبال این هستیم به افرادی که دارای سابقه خوبی در بخش تعمیراتی و خدماتی در سراسر کشور هستند تسهیلات بدون بهره اعطا کنیم و واحد آنها را به صورت رایگان تجهیز کنیم.

    نماینده  رنو در خصوص حضور نیسان در ایران گفت:با وجود این که مدیریت شرکت رنو و نیسان مشترک است اما سیاست‌های این برند با رنو متفاوت است. شاید علت آن حضور گسترده خودروهای نیسان در آمریکا باشد به همین جهت بعید می دانم نیسان ریسک کند و در این به صورت رسمی فعالیت کند. اما مطابق اطلاعاتی که من دارم اولین محموله از خودروهای این شرکت هفته گذشته ثبت سفارش شده و به کشور وارد خواهند شد.

    وی در مورد خودوری جدید رنو در ایران گفت: رنو تلیسمن همزمان با سایر کشورهای منطقه در ایران عرضه خواهد شد و قیمت آن 164 میلیون تومان است که مدل فول آپشن آن 179 میلیون تومان قیمت گذاری شده و انتظار داریم تا آخر امسال هزار دستگاه از این خوردو را وارد کشور کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم