فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ (۶۴)

مرسدس E کلاس استیشن، با ژست یک شاسی‌بلند

عصر خودرو: استیشن ها ماهیتی کاربردپذیر و مناسب برای مسافرت های خانوادگی دارند اما مقصد این مسافرت ها، گاه می تواند جایی خارج از محدوده مسیر های هموار آسفالت باشد. همین به خلق نژادی قد کشیده از استیشن ها با ارتفاع سواری بیشتر، چرخ های بزرگتر و ژستی به‌ظاهر تنومند تر با گارد های پلاستیکی و طرح فلز انجامید که CrossCountry های ولوو و Allroad های آئودی، شناخته‌شده ترین آنها هستند. حال مرسدس نیز با E-Class All-Terrain به این جمع می پیوندد.

مرسدس E کلاس استیشن، با ژست یک شاسی‌بلند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این مدل برپایه نسل جدید E کلاس استیشن و سطح تجهیزاتی آوانگارد توسعه یافته و در کنار خصوصیات ظاهری اشاره شده، سوار بر چرخ های 20 اینچی، بصورت استاندارد دارای مکانیزم چهار چرخ متحرک 4MATIC با حالت سواری اختصاصی All-Terrain برای مسیر های ناهموار است و با فنربندی بادی تطبیق‌پذیر Air Body Control عرضه می شود.

سری اول E کلاس های All-Terrain در مدل E220d 4MATIC عرضه خواهد شد که دارای موتور 2.0 لیتری توربودیزل 194 اسبی با حداکثر گشتاور 400 نیوتن‌متر بوده، شتاب 8 ثانیه تا تندی یکصد کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعتی برابر با 232 کیلومتر در ساعت به این استیشن لوکس قد کشیده مرسدس می دهد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط