فونیکسریمکسبهتام

با حضور مدیر عامل گروه سایپا و وزیر صنایع لبنان محقق شد:

راه اندازی اولین مرکز عرضه محصولات سایپا در لبنان

عصر خودرو- اولین مرکز عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا با حضور دکتر مهدی جمالی مدیر عامل این گروه و حسین حاج حسن وزیر صنایع لبنان و جمعی از سرمایه گذاران این کشور در شهر جبیل در شمال لبنان جهت فروش و خدمات پس از فروش خودروها راه اندازی و آغاز بکار کرد.

راه اندازی اولین مرکز عرضه محصولات سایپا در لبنان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، در این نشست وزیر صنایع لبنان با اشاره به تعاملات و ارتباطات مناسب در زمینه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دو کشور گفت: از هر گونه تلاش برای حضور موثر خودروهای ایرانی در لبنان از جمله راه اندازی خط مونتاژ و تولید خودرو حمایت می کنیم و از آنجایی که شرکت های لبنانی خواهان این همکاری هستند ما نیز تسهیلات لازم را فراهم خواهیم کرد.

    دکتر جمالی مدیر عامل گروه سایپا نیز در این نشست با اشاره به استقبال بسیار مناسب شهروندان و خریداران لبنانی از محصولات سایپا گفت: استقبال از عرضه محصولات سایپا انگیزه ای شد که در مدت خیلی کوتاه این مرکز راه اندازی شود و فعالیت های گسترده و مناسب خود را در زمینه فروش و خدمات پس از فروش بیشتر محصولات تولیدی فراهم آوریم.
        مدیر عامل سایپا تاکید کرد: این امر بیانگر علاقه مشترک بین سایپا و طرف تجاری مان است و ما نیز در تلاشیم این کار را به خوبی مدیریت کنیم و فرصت های مناسبی را برای دو طرف ایجاد کنیم.
    بر اساس این گزارش حضور مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در لبنان و آغاز بکار این مرکز محور گفتگو و مذاکرات دکتر جمالی با وزیر صنایع لبنان و برخی از سرمایه گذاران لبنانی بود تا درباره جایگاه این کشور در ترانزیت محصولات گروه سایپا به دیگر بازارهای منطقه و همچنین ایجاد خط تولید سایپا بحث و تبادل نظر کنند.

    همچنین می توان به مذاکرات و توافقات اولیه با بانک ها و شرکت های بیمه ای لبنانی جهت اعطا تسهیلات ویژه به خریداران و مشتریان محصولات گروه سایپا اشاره کرد که در این نشست کلید خورد.
    بر اساس این گزارش همزمان با راه اندازی این مرکز در شهر جبیل در شمال لبنان، در مراکز مشابهی در شرق و جنوب این کشور نیز امکان خرید خودروهای ایرانی، برای شهروندان لبنانی فراهم آمده است و در این مراکز خدمات پس از فروش نیز ارائه می شود.
         لبنان واردکننده انواع خودروها از شرکت های معتبر دنیاست و استقبال شرکت های لبنانی از خودروهای ایرانی نشان می دهد این محصولات در بازار متنوع لبنان قابلیت و توان رقابت را دارد. 
        گفتنی است پیرو فعالیت های بازاریابی شرکت سایپا به عنوان پرافتخارترین صادرکننده خودروی کشور در بازار لبنان، انجام مذاکرات و بررسی های همه جانبه با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی بازار لبنان و بهره برداری از مزایای این بازار به عنوان یکی از مراکز اصلی توریستی جهان، گروه خودروسازی سایپا در بهمن ماه سال گذشته موفق به امضا قرارداد فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود در بازار لبنان شد که متعاقب این توافق، با دریافت سفارش152 دستگاه از انواع محصولات گروه سایپا به عنوان یکی از اولین گام های حضور سایپا در بازار لبنان، به این کشور صادر شد. سفارش دوم این بازار نیز به تعداد 150 دستگاه در حال نهایی سازی است که طی دو ماه آینده روانه بازار لبنان خواهد شد.
       محموله اول سایپا در حالی به کشور لبنان ارسال شد که مزیت های رقابتی محصولات گروه سایپا یعنی قیمت اقتصادی، مصرف سوخت پائین، خدمات پس از فروش گسترده و قطعات یدکی با قیمت مناسب، این فرصت را برای سایپا فراهم کرد تا با همکاری طرف لبنانی، نسبت به سیاستگذاری جهت حضور موفق وکسب سهم قابل توجه از فروش سالیانه خودرو در لبنان اقدام شود.
      شایان ذکر است، این محموله صادراتی دربرگیرنده طیف وسیعی از محصولات گروه خودروسازی سایپا از خودروهای سبک سواری و تجاری و خودروهای تجاری نیمه سنگین و سنگین می باشد که خودروهای خانواده X100 ، تیبا، H300 و H200 تولیدی در شرکت های سایپا و پارس خودرو، خودروی سواری آریو، وانتزامیاد Z24 ، ریچ و کامیونت الوند را شامل می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو