فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام معاونت برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا:

تولید خودرو آریو در شش ماه دوم سال بر اساس برنامه صورت خواهد گرفت

عصر خودرو-قائم مقام معاونت برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: در ۶ ماه دوم سال مشکلی جهت تامین و تولید خودرو آریو نخواهیم داشت و تولید این خودرو بر اساس برنامه ارائه شده در بن رو انجام خواهد شد.

تولید خودرو آریو در شش ماه دوم سال بر اساس برنامه صورت خواهد گرفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، مسعود پروین، قائم مقام معاونت برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا در خصوص تولید خودرو آریو در شرکت بن رو گفت: از ابتدای سال تا کنون 1274 دستگاه خودرو آریو در بن رو تولید و وارد بازار شده است.

    وی افزود: با توجه به اینکه شرکت زوته که همکار سایپا در تولید آریو است، در تامین ، بسته بندی و ارسال قطعات و لوازم این خودرو در شهریور ماه دچار مشکل شده و ورود این قطعات با تاخیر روبرو شده بود متاسفانه نتوانستیم در شهریور ماه تولید داشته باشیم.

    پروین گفت: خوشبختانه مشکلات موجود بر طرف شده و تولید مجدد آن آغاز شده است. توان تولید این خودرو در حال حاضر به صورت روزانه 60 دستگاه و بر اساس پک قطعات گشایش اعتبار شده بیش از 6000 دستگاه است که به مرور و با ورود پک های این خودرو و همچنین تداوم سفارش گذاری پک های آتی همچنان تولید به صورت منظم صورت خواهد پذیرفت.

    وی در خصوص عدم بهره گیری از تمام توان شرکت بن رو در تولید روزانه 60 دستگاه خودرو آریو در روز تصریح کرد: شرکت چینی همکار سایپا در تهیه و ارسال قطعات نتوانسته بر اساس قراردادش عمل کند که با پیگیری هایی که انجام شد مشکل بر طرف شده است و امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم سال از تمام توان تولید این شرکت بهره ببریم.

    قائم مقام معاونت برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا در خصوص قرار داد سایپا با سازمان تاکسی رانی و تولید آریوگفت: بر اساس برنامه ای که فروش سایپا بر اساس قرارداد ارائه می دهد، تولید آریو را برنامه ریزی کرده ایم و در این خصوص مشکلی جهت تولید وجود ندارد البته در این خصوص متناسب با قرارداد با تاکسی رانی، نیاز داخلی و صادراتی تولید انجام خواهد شد.

    وی تاکید کرد: باتوجه به مذاکرات مجددی که با شرکت همکار در چین انجام شده قطعات این خودرو به صورت دائمی وارد خواهد شد و مشتریان محترم از بابت عدم تحویل خودروهای آریو در نیمه دوم سال مشکلی نخواهند داشت.

    پروین در خصوص تولید سایپا 151 که  محصول دیگر شرکت بن رو است نیز گفت: این خودرو به صورت روزانه بیش از 100 دستگاه تولید می شود و خوشبختانه از ابتدای سال تاکنون در تولید این خودرو از برنامه تولید جلوتر هستیم و مشکلی در تولید آن نخواهیم داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو