فونیکسریمکسبهتام

جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران از اول آبان

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران تهران گفت: پس از توقف طرح LEZ در تهران این طرح از اول آبان بار دیگر در تهران آغاز می شود و برنامه ای برای اعمال قانون خودروها از فردا نداریم.

جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران از اول آبان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از میزان، سردار تیمور حسینی  با اشاره به اینکه طرح LEZ از اول مهر در تهران اجرا شد، گفت: پس از اجرای این طرح در سطح شهر تهران و آغاز اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده طرح زوج و فرد و طرح ترافیک توسط دوربین های پلیس،مشخص شد بسیاری از خودروها فاقد معاینه فنی هستند.

    وی ادامه داد: در روز های ابتدایی مهر صف مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی به قدری زیاد شد که این مراکز در دو نوبت به فعالیت پرداخته و قرار بر این شد که شیفت بامدادی نیز فعال شود.

    به گفته رئیس پلیس راهور تهران با وجود خودروهای فاقد معاینه فنی از جمله خودروهای حمل و نقل عمومی، تصمیم گرفته شد تا اجرای طرح چند روزی متوقف شود تا خودروها بتوانند در فرصت ایجاد شده بودن دغدغه برای رفع نقص فنی و دریافت برگه معاینه فنی اقدام کنند.

    حسینی در مورد برگه های معاینه فنی صادر شده از سوی برخی مراکز معاینه فنی متفرقه گفت: با اجرای طرح سیمفا در پایتخت و کشور برگه های معاینه فنی هایی که در مراکز متصل به سیمفا صادر شده باشد در سیستم پلیس معتبر شناخته می شود.تمامی اطلاعات معاینه فنی خودروها از طریق این سامانه در اختیار پلیس راهور قرار دارد.

    وی در پاسخ به این سوال که به گفته مدیرعامل ستاد معاینه فنی تهران دوباره از روز شنبه-17 مهر- خودروهای فاقد معاینه فنی از سوی پلیس جریمه می شوند، گفت: براساس توافقات صورت گرفته طرح LEZ بار دیگر از اول آبان ماه در تهران آغاز و خودروهای  فاقد معاینه فنی از سوی دوربین های پلیس جریمه می شوند.

    وی با اشاره به اینکه رانندگان در فرصت باقی مانده به مراکز مراجعه کنند، افزود: در این مدت اگر ماموران پلیس خودروی فاقد معاینه فنی را متوقف کنند، خودرو از سوی مامور پلیس جریمه خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو