فونیکسریمکسبهتام

تشریح اقدامات مترو تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه از آمادگی کامل این ناوگان برای جابجایی مطلوب مسافران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

تشریح اقدامات مترو تهران در تاسوعا و عاشورای حسینی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکتر محمد احمدی بافنده ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع) اظهار داشت: مترو تهران آمادگی لازم جهت ارائه خدمات مناسب به عزاداران در تاسوعا و عاشورای حسینی را دارد.

    وی با بیان اینکه تردد مسافران در ایستگاه‌های مترو به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و هر زمان که نیاز باشد قطارهای فوق‌العاده جهت جابجایی بهتر و سریع‌تر مسافران اعزام خواهند شد افزود: همزمان با برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی نیز شرکت بهره برداری مترو تهران اقدامات ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا تماشاگران بتوانند به راحتی در مسیر رفت و برگشت از استادیوم آزادی از مترو استفاده کنند.

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه تصریح کرد: از ابتدای خدمت رسانی در صبح روز سه شنبه تا پایان جابجایی تماشاگران فوتبال، در خط 5، 4 و 2 مترو تهران با توجه به نیاز مسافران قطارهای فوق‌العاده اعزام خواهد شد.

    احمدی بافنده در ادامه به اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت تاسوعای حسینی در ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در قبل و بعد از بازی ایران و کره جنوبی در ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی برای مسافران و تماشاگران این بازی در نظر گرفته شده تا فضای مناسب این ایام ایجاد شود.

         ظهر عاشورا ایستگاه 15 خرداد پذیرش مسافر ندارد

    مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران وحومه همچنین به عدم پذیرش مسافر در ایستگاه «15 خرداد» در روز عاشورا اشاره کرد و گفت: در روز عاشورا همزمان با برگزاری مراسم خیمه سوزان در میدان 15 خرداد و به علت عدم امکان تردد، مسافرگیری از ساعت 10 صبح تا پایان مراسم در ایستگاه مترو این میدان انجام نمی‌شود.

    بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، وی با بیان اینکه بلافاصله پس از پایان مراسم سرویس دهی به مسافران در ایستگاه 15 خرداد از سر گرفته می‌شود، افزود: سایر ایستگاه‌های مترو در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی آماده سرویس دهی به شهروندان هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو