فونیکسریمکسبهتام

واگذاری خودروهای مجهز به تجهیزات بررسی صحنه جرم به پلیس آگاهی

عصر خودرو- خودروهای تویوتا مجهز به تجهیزات بررسی صحنه جرم برای اولین بار به منظور بهره برداری به پلیس آگاهی ناجا واگذار شد.

واگذاری خودروهای مجهز به تجهیزات بررسی صحنه جرم به پلیس آگاهی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، همچنین درمراسم دیدار سردار ایوب سلیمانی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی درجمع کارکنان معاونت آماد و پشتیبانی ناجا، هفت دستگاه انواع ماشین آلات راه سازی مهندسی رزمی بازسازی شده به فرماندهی مرزبانی ناجا و 16 دستگاه انواع اتوبوس های بازسازی شده توسط مرکز تعمیرات و بازسازی معاونت آماد و پشتیبانی ناجا برای بهره برداری به مراکز آموزش و حمل نفر در واحد های جمعی واگذار شد کهه ارزش کل تجهیزات واگذار شده بالغ بر 120 میلیارد ریال است.
    سردار ایوب سلیمانی در این دیدار با اشاره به نقش اثرگذارآماد و پشتیبانی ناجا در پیشبرد اهداف و برنامه ها، گفت: عملکرد این معاونت در اجرای ماموریت های دیگر یگان ها تعیین کننده است و باید با مدیریت هزینه ها، نیازهای واقعی و کاربردی ناجا را تامین کرد.
    وی افزود: نقش و عملکرد مجموعه ای چون آماد نقشی کلیدی و درعملکرد دیگر یگان ها تعیین کننده است.
    وی با تاکید بر اینکه اقدامات و عملکرد معاونت آماد و پشتیبانی باید در مسیر نیازها و اهداف کلی سازمان باشد، گفت: با مدیریت هزینه ها باید نیازهای واقعی ، کاربردی و راهبردی نیروی انتظامی را تامین کرد تا ضمن جلوگیری از تحمیل هزینه های مازاد و ریخت و پاش ها، در تحقق اقتصاد مقاومتی نیز اقدام کنیم.
    این مقام عالی انتظامی افزود: در راستای مدیریت هزینه ها و اقدامات لجستیکی در بخش های مختلف ، وجود سازمان و سازمان یافتگی ضرورت دارد، تفکر، دانش بنیانی و نیاز سنجی دقیق مقدمه پیشبرد برنامه ها است.
    وی با بیان اینکه استراتژی یعنی تمرکز شایستگی های کلیدی بر بایستگی های اساسی، گفت: این مهم یعنی فوق العاده ترین انرژی ها را بر اولویت دارترین نیازها متمرکز کنیم.
    سردارسلیمانی با بیان اینکه به کارگیری تجهیزات به روز و نوین از ضرورت ها است، گفت: باید همراه با توسعه فناوری ها، تزریق تجهیزات نوین و کار آمد به سازمان به موقع انجام شود.
    وی ادامه داد: نیروی انتظامی مسئول امنیت کشور و امنیت زیربنا و بسترساز توسعه همه جانبه، حفظ و بقا کشور است و هر اقدام و پیشرفتی در گرو امنیت است.
    معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: صحت و سلامت هم که از نعمات بزرگ الهی هستند در کنار امنیت ارزش و جلوه پیدا می کنند و فرمایش رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (حفظ الله) که با تفسیر آیات آخر سوره فتح فرمودند ایمان مردم هم وابسته به امنیت است، بیانگر جایگاه و نقش مهم امنیت است.
    سردارسلیمانی اضافه کرد: به تصریح قانون و به تائید و تاکید فرمانده معظم کل قوا، رکن اصلی تامین و توسعه امنیت داخل و عمومی کشور نیروی انتظامی است که به لطف الهی در این زمینه موفق هم بوده است.
    این مقام ارشد انتظامی افزود: چنین مجموعه ای خدمتگزار که نقش و وظیفه خطیر تامین و توسعه امنیت را بر عهده دارد هم در محضر خداوند و هم از منظر نظام اسلامی و جامعه ارزش دارد و به تعبیر زیبایی از مقام معظم رهبری ، نیروی انتظامی ستون امنیت است.
    سلیمانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب خطاب به فرماندهان و کارکنان ناجا مبنی براینکه حیثیت و اعتبار نظام هم، در گرو عمل شما است و مردم شما را درگاه نظام می دانند، گفت: عملکرد کارکنان ناجا در منظر قضاوت و دید عموم است و باید همگان تلاش کنیم که به نحو شایسته ای به وظیفه خطیر خود عمل کنیم.
    وی با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت های ناجا، افزود: در طول شبانه روز آحاد مختلف مردم با نیروی انتظامی در ارتباط و تعامل هستند و این مهم، در کسب سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی تاثیر گذار است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو