فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو پاریس ۲۰۱۶ (۱۱۹)

۵ خودرو برتر نمایشگاه پاریس+تصاویر

عصر خودرو- نمایشگاه خودرویی پاریس تمام شد و اکنون بهتر میتوان خودروهای برتر معرفی شده در این نمایشگاه را به انتخاب رای دهندگان وبسایت اتوبلاگ مورد بررسی قرار داد.

۵ خودرو برتر نمایشگاه پاریس+تصاویر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از اتوبلاگ، انتخاب خودروهای برتر از بین انبوه خودروهای مطلوب نمایش داده شده در این نمایشگاه کار چندان ساده ای نبود و تقریبا هر کدام از رای دهندگان نظرات متفاوتی را درباره فهرست خودروهای برتر داشته اند.
    اما فهرستی که در این مطلب قصد داریم معرفی کنیم، خودروهایی هستند که بسیاری از رای دهندگان روی آنها اتفاق نظر داشته اند. 
    این فهرست شامل پنج خودروی برتر رونمایی شده در نمایشگاه پاریس هستند که از این قرار است.
     

    5- رنو ترزور کانسپت: رنو ترزور(Trezor) یک کانسپت منحنی زیبا با پیشرانه 350 اسب بخاری تمام الکتریکی با سقف صدف شکل است.
    پیشرانه الکتریکی این خودرو براساس مسابقات فرمول E و دارای انبوهی از فناوری های خودران موسوم به "مولتی سنس" است.
    ترزور در واقع شرکت رنو را از آن سطحی که در سال 2010 با ارائه کانسپت چشمگیر دزیر(DeZir) ایجاد شد، بالاتر می‌برد. رنو می‌گوید همانطور که دزیر روی سبک و سیاق محصولات این شرکت از جمله کولیو(2012) و قاجار(2015) تاثیر گذاشت، ترزور نیز روی خودروهای آینده تاثیرگذار خواهد بود.
    ترزور یکی از جذابترین خودروهای ارائه شده در یکی از بزرگترین و بهترین نمایشگاههای خودرویی در جهان است.
     

    4- فراری GTC4 LUSSO T : فراری به فاصله شش ماه از معرفی میراث‌دار FF با نام تازه GTC4Lusso، پیکره ای تماما از نو تراش خورده و مجموعه محرکه ای ارتقاء یافته، از مدل توربو GTC4Lusso در نمایشگاه بین‌المللی خودرو پاریس رونمایی کرد.
    مدل جدید GTC4Lusso T که اولین فراری چهارسرنشین با موتور توربو لقب می گیرد، به جای نیروگاه V12 6.2 لیتری دمش طبیعی 680 اسبی مدل استاندارد، از نسخه 610 اسبی نیروگاه V8 3.9 لیتری توئین‌توربو 488 GTB نیرو می گیرد و برخلاف پیکربندی چهارچرخ متحرک مدل استاندارد، این پیشرانه تنها محرک چرخ های عقب است. با این مجموعه محرکه تجدیدنظر شده، GTC4Lusso T تا 50 کیلوگرم سبک‌تر شده و تنها 0.1 ثانیه کُند تر از مدل V12، یعنی در 3.5 ثانیه به تندی یکصد کیلومتر در ساعت دست می یابد. حداکثر سرعت آن نیز در حالی فراتر از 320 کیلومتر در ساعت خواهد بود که این مرز برای GTC4Lusso، 335 کیلومتر در ساعت اعلام شده است. البته نباید فراموش کرد که با پیشرانه V8 توئین‌توربو، GTC4Lusso صدی 3.7 لیتر بنزین کمتر می سوزاند (11.6 لیتر) و در هر کیلومتر، 85 گرم CO2 کمتر تحویل جو می دهد (265 گرم).
    در کنار اینها، فراری پاسخگویی مکانیزم فرمان‌پذیری چرخ های عقب را در GTC4Lusso T ارتقاء داده و تغییراتی نیز در دیگر سیستم های کنترل دینامیک آن اعمال کرده است.
     

    3- آئودی RS3 2017: در واقع، RS3 نهایت آن چیزی است که سدان کوچک آئودی، یعنی A3 می تواند باشد. قدرت موتور که در RS3 معادل 400 اسب بخار است.
     

    2-فولکس واگن ID کانسپت: این خودرو قرار است در سال 2020 روانه بازار شود و با خودروهای الکتریکی دیگری همچون شورولت بولت و تسلا مدل 3 رقابت خواهد کرد.
    کانسپت I.D روی پلتفرم جدید مدولار جدید فولکس واگن موسوم به "کیت رانندگی الکتریکی متغیر"(MEB) ساخته شده است. این مفهومی 13 فوت طول دارد. فولکس واگن چهار رینگ آلومینیومی 20 اینچی برای کانسپت الکتریکی خود در نظر گرفته است.
    ظاهر کلی I.D را می‌توان به بهترین شکل به یک "گلف آینده نگرانه" تعبیر کرد. نمای جلو خودرو از زبان طراحی خودروهای الکتریکی فولکس واگن بهره می‌برد که شامل چراغهای ال.ای.دی C شکل است که چشم انسان را در ذهن تداعی می‌کند. لوگوی فولکس و یک دیفیوزر آبی رنگ به طور مشخص در جلو خودرو خودنمایی می‌کنند.
    این کانسپت از نمای بغل بدون ستون B مرسوم در خودروها طراحی شده و این امر ورود به خودرو را بسیار راحت می‌کند. درهای جلو خودرو به طور متعارف باز می‌شوند اما درهای عقب به طور کشویی به سمت عقب باز می‌شوند که این نهایت بهره بردن از نبود ستون B در خودرو است.
     

    1-هوندا سیویک TYPE R: سیویک را به جرات می‌توان یکی از ژاپنی‌های توانمند و محبوب دل‌ جوانان و از برترین ساخته‌های تاریخ هوندا دانست که به‌تازگی پس از 44 سال وارد دهمین نسل تولیدی خود شده است.
    نسل جدید سیویک اسپرت‌تر و خشن‌تر از همیشه با افزایش جزئیات در طراحی نمای خارجی همراه است که چهره جسورتری به آن بخشیده است.
    هوندا مدعی‌ است که نمونه تولید انبوه سیویک اولین خودرو این برند است که از سری پیشرانه‌های جدید 1 و 1.5 لیتری توربو VTEC در کنار نمونه دیزلی 1.6 لیتری i-DTEC بهره خواهد برد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو