فونیکسریمکسبهتام

بیش از ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار خودرو از مسیرهای ارتباطی زنجان تردد کردند

عصر خودرو- مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: طی ۶ روز گذشته از ۱۸ تا ۲۳ مهر، ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۹۵۲ خودروی سبک و سنگین از جاده های این استان تردد کرده اند.

بیش از ۲ میلیون و ۱۵۷ هزار خودرو از مسیرهای ارتباطی زنجان تردد کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، مسعود خوشکام  افزود: 18 مهر 252 هزار و 881 خودروی سبک و 78 هزار و 87 خودروی سنگین از مسیرهای ارتباطی استان زنجان تردد کرده اند.
    وی تعداد تردد خودروهای سبک و سنگین در 19 مهر را 480 هزار و 154 خودرو اعلام کرد و یادآورشد: از این تعداد 85 درصد ترددها توسط وسایط نقلیه سبک انجام شده است.
    مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، از تردد 349 هزار و 824 خودروی سبک و سنگین در جاده های این استان در 20 مهر خبرداد و گفت: از این تعداد 311 هزار و 902 تردد مربوط به خودروهای معادل 89 درصد ترددها است.
    خوشکام ادامه داد: در 21 مهر 184 هزار و 810 خودروی سبک و سنگین از جاده های استان زنجان تردد کرده اند که از این تعداد 91 درصد ترددها با تردد 167 هزار و 656 خوردو انجام شده است.
    وی تاکید کرد: در 22 مهر تردد 301 هزار و 658 خودروی سبک و سنگین در جاده های استان زنجان به ثبت رسیده که 86 درصد از این تعداد ترددها مربوط خودروهای سبک است.
    مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در 23 مهر تردد 510 خودروی سبک و سنگین در مسیرهای ارتباطی این استان به ثبت رسید که از این تعداد 441 هزار و 345 تردد شامل خودروهای سبک است که 86 درصد تردد ها را ثبت کرده است.
    31 دستگاه نظارت تصویری و 54 دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال است.
    20 دستگاه دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین نیز نصب و فعال است.
    اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان حدود پنج هزار و 600 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه های اصلی، فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی و 10 هزارو 400 کیلومتر نیز راه هم سنگ است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو