فونیکسریمکسبهتام

رودستر ب ام‌و i۸ ۲۰۱۸ از راه می‌رسد (+عکس)

عصر خودرو: رودستر i۸ یک مدل ارتقاء یافته است که از موتورهای الکتریکی قدرتمند و باتری‌هایی با قابلیت طی مسافت بیشتر بهره می‌برد.

رودستر ب ام‌و i۸ ۲۰۱۸ از راه می‌رسد (+عکس)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰
  • رودستر ب ام‌و i8 2018 از راه می‌رسد (+عکس)
  • رودستر ب ام‌و i8 2018 از راه می‌رسد (+عکس)
  • رودستر ب ام‌و i8 2018 از راه می‌رسد (+عکس)

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصرایران ، مدل اسپورت کوپه و پلاگین هیبرید ب ام‌و i8 در سال 2018 در خیابان‌ها و جاده‌های جهان جولان خواهد داد.

ب ام‌و برای اولین بار از این خودرو در نمایشگاه خودرویی سال 2012 پکن رونمایی کرد، اما تولید انبوه این رودستر بارها و بارها به تعویق افتاد.

هارالد کروگر مدیر عامل شرکت خودروسازی بی‌ام‌و در یک کنفرانس مطبوعاتی در سانتا مونیکا کالیفرنیا به رسانه ها گفت: رودستر i8 در سال 2018 به خطوط تولید انبوه این خودروسازی می‌پیوندند.

رودستر i8 یک مدل ارتقاء یافته است که از موتورهای الکتریکی قدرتمند و باتری‌هایی با قابلیت طی مسافت بیشتر بهره می‌برد. کروگر استفاده از این باتری‌های را برای ارتقاء مدل‌های i3 نیز مناسب عنوان کرد و استفاده از این شیوه را مثبت عنوان کرد.

مدل های i3 با استفاده از باتری‌های جدید می‌توانند مسافتی حدود 300 کیلومتر را با یک بار شارژ طی کنند. این در حالیست که مدل های قبلی تنها می‌توانستند 190 کیلومتر را با یک بار شارژ بپیمایند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط