فونیکسریمکسبهتام

بانک صادرات ایران با شرکت سایپا تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

عصر خودرو- در راستای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و همسو با سیاست‌های اقتصادی دولت تدبیر و امید و به منظور حمایت و تقویت صنعت خودروسازی کشور، تفاهم‌ نامه ‌ای بین بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا امضا شد.

بانک صادرات ایران با شرکت سایپا تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، زراعتی مدیرعامل این بانک در آیین امضای تفاهم نامه ضمن تأکید بر اهمیت بحث «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» در بخش تولید و صنعت گفت: محصولات شرکت سایپا بسیار فراگیر و متنوعند و امروزه جامعه ما مصرف کنندگان دایمی محصولات این گروه خودروسازهستند و این محصولات در سال‌های اخیر با کیفیت مناسب ‌تری عرضه شده است.

    زراعتی با اشاره به رویکرد و سیاست دولت در فعال سازی بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط گفت: فعال سازی این گونه بنگاه ها می تواند زمینه افزایش اشتغال و تولید را فراهم سازد که در این رابطه نظام بانکی با جهت گیری مناسب و پرداخت تسهیلات به حدود ١٢ هزار واحد نقش ارزنده ای را در پویایی و رونق این واحدها داشته است، که در این زمینه بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه بیش از 1200 واحد را تأمین اعتبار نموده است.

    وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت های بانک صادرات ایران افزود: این بانک با توجه به گستردگی شعب و سابقه تعامل و همکاری با مجموعه های اقتصادی بزرگ، آمادگی کامل دارد تا هرگونه همکاری و تعامل موثر و سازند با گروه خودروساز سایپا را داشته باشد و حمایت از تولیدات داخلی به ویژه صنعت خودروسازی از اولویت‌های بانک صادرات ایران است.

    جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا نیز در این مراسم در سخنانی ضمن اشاره به حمایت‌های ویژه بانک صادرات ایران به خصوص در مقطع زمانی که خودروسازان در تنگناهای اقتصادی قرار داشتند از توجه مدیران بانک صادرات ایران قدردانی کرد.

    وی با بیان اینکه معوقات بانکی این شرکت به صفر رسیده است، به تأثیر ٢/١ درصدی گروه خودروسازی سایپا در رشد ناخالص ملی اشاره کرد و گفت: با وجود همه محدودیت‌ها و معذوریت‌های سیستم بانکی، بانک صادرات ایران در تحقق این رشد نقش مهمی داشته است از این رو وظیفه خود می‌دانم از همکاری همه‌ جانبه بانک متبوع بویژه در ماه‌ های اخیر تشکر کنم.

    بر اساس این گزارش، بانک صادرات ایران با این تفاهم نامه گشایش اعتبار اسنادی، افزایش سقف تسهیلات ریالی، صدور ضمانت‌نامه و ارایه انواع خدمات بانکی که همراستا با حمایت از تولیدات داخلی و صنعت خودروسازی می‌باشد را در دستور کار خود قرار داده است.

    شایان توجه است؛ فتحعلی‌زاده رئیس هیأت‌ مدیره بانک، وکیلی عضو هیأت‌ مدیره بانک، صدیق معاونت شعب و بازاریابی، یوسفیان معاونت اعتبارات، جهانی رئیس اداره کل روابط عمومی و طالبیان رئیس اداره کل بازاریابی حضور داشتند و در حاشیه مراسم یادشده از خطوط تولید  خودروهای تیبا و سراتو بازدید به عمل آوردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو