فونیکسریمکسبهتام

راهکاری برای کاهش ترافیک و آلودگی هوای پایتخت

طرحی برای ساماندهی مسافربرهای شخصی

عصر خودرو- شهرام شاهکار طراح سیستم های نوین درخواست خودرو با بیان این که یکی از دغدغه‌های مهم شهرهای بزرگ حجم بالای ترافیک است گفت: یکی از دلایل این ترافیک پر حجم در پایتخت استفاده بیش از اندازه از خودروهای شخصی و تک سرنشین است.

طرحی برای ساماندهی مسافربرهای شخصی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایلنا، مدیرعامل سیستم نوین درخواست خودرو اسنپ با بیان اینکه یکی از راهکارهای کاهش استفاده از خودروهای شخصی، استفاده از راهکار‌های نوین، ارزان و مطمئن است تصریح کرد: با ترغیب مردم برای استفاده از سرویس‌های درخواست خودرو مقرون به صرفه  می توان بخش بزرگی از حجم بالای ترافیک را کاهش داد.

    وی با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه‌های شهرهای بزرگ آلودگی هوا و آلودگی صوتی است اظهار داشت: قطعا سلامتی جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است ولی متاسفانه حجم بالای ترافیک باعث افزایش میزان آلاینده ها و آلودگی هوا شده و سلامت شهروندان را به خطر می اندازد.

    شاهکار تصریح کرد: از موضوعات دیگری که برای هر انسان ارزشمند می باشد زمان است گفت: زمان هم مثل پول با ارزش است و شما با صرفه جویی در آن وقت خود را با برنامه ریزی بیشتر صرف امور مهم کاری و یا امور زندگی می کنید لذا با استفاده از این سرویس‌ها در وقت و زمان صرفه جویی بیشتری صورت می گیرد.

    مدیرعامل ایده گزین ارتباطات روماک - اسنپ با بیان اینکه ما به عنوان یک مجموعه پیشرو با خلاقیت جوانان این مرز و بوم، ابتکار جدیدی را برای نخستین بار در حوزه راه اندازی سیستم هوشمند درخواست خودرو و البته مقرون به صرفه پایه گذاری کردیم گفت: با طرح  اسنپ علاوه برساماندهی مسافربرهای شخصی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی، سفرهای درون شهری تهران کیفیت و رنگ و بوی تازه‌ای می‌گیرند.

    وی  با بیان اینکه  مردم پایتخت بدون در نظر گرفتن اینکه در خانه یا خیابان قرار دارند، فقط با نصب بودن نرم افزار اسنپ در موبایل و درخواست خودرو، در هر ساعت از شبانه روز به سرعت به مقصد خواهند رسید گفت: در این طرح درخواست کننده با مشخص کردن مبدا و مقصد و مشاهده هزینه سفر، گزینه درخواست را انتخاب می کند  و اسنپ به عنوان رابط بین شما و رانندگان شهر تهران، تلاش می‌کند تا شما سفر درون شهری  بسیار خوب، با کیفیت و به‌صرفه‌ایی را تجربه‌کنید.

    شهرام شاهکار با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که اغلب مردم برای استفاده از روش‌های سنتی دارند هزینه های بی حساب و کتاب و نوع پرداخت و اعمال سلیقه در محاسبه هزینه هاست تصریح کرد: در سیستم اسنپ در خواست کننده علاوه‌بر امکان پرداخت نقدی می‌تواند تمامی هزینه‌های سفر خود را می‌تواند به صورت آنلاین و با افزایش اعتبار حساب کاربری خود پرداخت کند.

    مدیرعامل اسنپ با بیان اینکه سرعت یکی از مشخصه‌های اصلی این سیستم است افزود: در خواست کنندگان با استفاده از اسنپ به سادگی هرچه تمام‌تر در کمترین زمان ممکن می‌توانند به مقصد خود برسند.  فرایند کلی به گونه‌ای چیده شده که بدون در نظر گرفتن اینکه درخواستتان را در خانه، محل کار و یا حتی در خیابان ثبت کرده‌اید، به صورت خودکار نزدیک‌ترین اسنپ در خدمت مخاطبان قرار بگیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو