فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

۱۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ثبت شد

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: در مهر ماه امسال تعداد ۱۸ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۲۸۰ تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

۱۸ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان قزوین ثبت شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، رحمت شعبانی اظهارداشت: دستگاه های تردد شمار این اداره کل در جاده های استان قزوین اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و  رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی استان را به ثبت می رسانند.

    وی افزود: بر اساس اطلاعات دریافتی از42 سامانه تردد شمار برخط راهها در محورهای مواصلاتی استان قزوین، آمار کل تردد ثبت شده در مهر ماه سال جاری 18 میلیون و 179  هزار 280 وسیله نقلیه بوده که حدود 20.3 درصد از این تردد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است.

    شعبانی تصریح کرد: محور بوئین زهرا به ساوه و بالعکس با 114 هزار و 984 وسیله، بیشترین درصدتردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

    وی بیان کرد: متوسط نرخ جریان ترافیک تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند در سطح راههای مواصلاتی استان معادل 601 وسیله نقلیه در ساعت بوده، که بیشترین نرخ این جریان ترافیکی مربوط به آزاد راه قزوین به آبیک با نرخ جریان تردد 2118 وسیله نقلیه در ساعت بوده است.

    شعبانی سرعت متوسط تردد درشبکه راههای استان را 84 کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بیشترین سرعت متوسط در این مدت 99 کیلومتر درساعت مربوط به آزاد راه رشت به قزوین بوده است.

    وی یادآورشد: کمترین میزان ترافیک در شهریورماه با 150 تردد وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور قزوین به معلم کلایه است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهارداشت: در ماه گذشته تعداد 637 هزار و 278 خودرو معادل 3.5 درصد از مجموع تردد در محورهای مواصلاتی استان دارای تخلف سرعت بوده اند.

    وی بیان کرد: همچنین معادل 15.58 درصد وسایل نقلیه فاصله طولی مجاز بین دوخودرو را رعایت نکرده اند و بیشترین تخلف رعایت نشدن فاصله طولی مجاز مربوط به آزاد راه قزوین به آبیک با 532 هزار و340 وسیله نقلیه به ثبت رسیده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو