فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

بازگشت پروتون به ایران

عصر خودرو: شنبه ۸ آبان ماه، باز هم دکه های روزنامه فروشی سراسر کشور شاهد انتشار جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس خواهند بود.

بازگشت پروتون به ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آغازگر مطالب این هفته «خودرو امروز» گفت و گو با مدیرعامل پیشین سایپا، سعید مدنی، است. مدنی در رابطه با همکاری مشترک خودروسازان داخلی  خارجی گفته است: "خودروسازان بزرگ دنیا تمایلی برای همکاری با شرکای ایرانی ندارند."
    در گام دوم هم  خودرو امروزی ها به معرفی میتسوبیشی میراژ که به تازگی در ایران رونمایی شده و قیمت خورده، پرداخته اند.
    مسیر بعدی خوانندگان هفته نامه خودرو امروز بازار خواهد بود. در گشت و گذار این هفته در بازار سری به انواع لوازم جلوبندی خودرو زده ایم و جدیدترین قیمت این محصولات را بررسی کرده ایم.
    در جهان خودرو هم طبق روال پیشین با تازه های جهان آشنا می شویم. در این شماره "اسلحه کوچک نیسان برای تسخیر قاره سبز"، اعلان جنگ سیتروئن به ژرمن ها"، "کمی خشونت در چهره همزاد اسپانیایی گلف"، "خودرویی دائماً متصل به اینترنت"، "هوراکان 1.088 اسبی با شتاب زیر 2.7 ثانیه" و ... را خواهیم خواند.
    خودروساز مالزیایی در فکر بازگشت به ایران، بررسی پرونده بازگشت پروتون به ایران است که 13 سال پیش به ایران آمده بود و با خطوط تولید زاگرس خودرو جای پایش را در ایران محکم کرد. این شرکت که سال 88 و پس از یک سری مسایل از بازار ایران خارج شده بود، حال پس از گشایش های اخیر به فکر بازگشت به ایران افتاده است.
    در دامه و در صفحه لوکس، به سراغ بررسی احتمال حضور مرسدس CLA45 AMG و  GLA45AMG با تیونینگ Design MEC در بازار ایران می رسیم و با "بازگشت شوالیه" به آزمایش فنی و بررسی MG GT در آستانه ورود به بازار ایران در صفحه آزمایش فنی می پردازیم. "نبرد بلندقامتان شرقی" هم به بررسی مزایا و معایب انتخاب نیسان رونیز دست دوم و ام وی ام X33 جدید صفر کیلومتر می پردازد.
    راهنمای خرید سدان های اتوماتیک در بازه قیمتی 50 تا 70 میلیون تومان به بهانه معرفی MG 360 هم گزینه های دیگر قابل انتخاب برای خریداران بازار خودرو را معرفی خواهد کرد.
    دوستداران ماشین های سنگین هم این هفته با 5 کامیون سنت شکن در تاریخ خودروسازی دنیا آشنا خواهند شد و "غایبان خوش شانس" ما را با اقوام خودروهایی که در صورت ورود به بازار ایران شکست را تجربه می کردند آشنا خواهد کرد.
    "تعرفه واردات اتوبوس از تولید داخل حمایت نمی کند" گفته های مدیرعامل یاوران خودرو از دغدغه های فعالیت در صنعت خودروهای تجاری است. و در آخر هم طبق روال هر هفته مسایل فنی هستند که بررسی می شوند. در صفحه عیب یابی خودرو به زبان ساده این بار به سراغ سیستم ایربگ، پیش کشنده و کمربندها رفته ایم.
    ضمیمه خودرو امروز پلاس همراه با شماره 317 نیز به مسایل تخصصی فنی و بازار قطعات خودرو پرداخته است. "جدیدترین قیمت لوازم روشنایی انواع خودرو در بازار"، "مروری بر استانداردهای جهانیسرعت گیر و دست انداز"، "هرآنچه درمورد پیشرانه TU5 باید بدانید"، "بررسی تأثیر فیلتر هوای اسپرت روی عملکرد خودرو" و "آشنایی با 4 نوع از اصلی ترین خودروهای پاک" مطالب اصلی شماره 14 ضمیمه تعمیرگاه را تشکیل می دهند.
    علاقمندان به هفته نامه خودرو امروز می توانند شماره 317 این نشریه را به همراه ضمیمه تعمیرگاه از روز شنبه مطالعه کنند.

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو