فونیکسریمکسبهتام

هدیه کمپانی آئودی به بارسایی‌ها

مسی Q۷ برداشت، نیمار ۷RS

عصر خودرو- این بار نوبت کمپانی آئودی بود که از کنار نام ستاره‌های بارسلونا هم به اهداف تبلیغاتی‌‌اش برسد و هم به آنها ماشین‌هایی شیک هدیه کند.

مسی Q۷ برداشت، نیمار ۷RS
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبر ورزشی ، اسپانسرهای تبلیغاتی همیشه نقش مهمی در توسعه منابع مالی باشگاه‌ها ایفا می‌کنند. در واقع بخش قابل توجهی از درآمد باشگاه‌ها از همین اسپانسرها تأمین می‌شود. اسپانسرهایی که فقط معطوف به تبلیغ روی پیراهن نیست و ابعاد گسترده‌تری دارد. درست مثل باشگاه بارسلونا که از چنین سیستمی پیروی می‌کند و همه ساله مبلغ هنگفتی درآمدزایی می‌کند. این بار نوبت کمپانی آئودی بود که از کنار نام ستاره‌های بارسلونا هم به اهداف تبلیغاتی‌‌اش برسد و هم به آنها ماشین‌هایی شیک هدیه کند.

    ماشین‌؛ هدیه آئودی به بارسایی‌ها
    کمپانی معروف آئودی که یکی از برندهای معتبر تولید خودرو در سطح جهانی به حساب می‌‌آید، چند سالی می‌شود که نام خود را به عنوان یکی از اسپانسرهای باشگاه بارسلونا مطرح کرده است. این کمپانی همه ساله در مراسمی به بازیکنان و اعضای کادر فنی باشگاه آبی‌ و اناری آخرین محصولاتش را هدیه می‌دهد و با کلی عکس، از آنها استفاده تبلیغاتی می‌کند.

    4 ماشین متفاوت مخصوص بارسایی‌ها
    کمپانی آئودی در مراسمی که در اطراف نوکمپ ترتیب داده بود با حضور مدیران ارشدش و همچنین شخص ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا، برای بازیکنان و کادر فنی باشگاه 4 ماشین مختلف تدارک دید و این خودروها را به آنها هدیه کرد. آئودی Q7 اسپورت، آئودی A7، آئودی RS و آئودی RS 7 مدل‌هایی بودند که اعضای باشگاه بارسلونا هرکدام یکی را انتخاب کردند و بعد از پایان مراسم آن را به خانه بردند.

    آئودی 7Q اسپورت محبوب میان مسی و دوستان
    در حالی که اعضای باشگاه بارسلونا اختیار داشتند تا یکی از این چهار مدل را انتخاب کنند، اکثر بازیکنان به سمت مدل آئودی Q7 اسپورت رفتند و این ماشین را برای خودشان انتخاب کردند. لیونل مسی و لوئیس سوآرس مهمترین بازیکنانی بودند که این مدل را انتخاب کردند. آردا توران، دنیس سوآرس، الکس ویدال، جرارد پیکه، ایوان راکیتیچ، جوردی آلبا، یاسپر سیلسن، آندره گومس، جوردی ماسیپ، ساموئل اومتیتی، سرجیو بوسکتس، رافینیا، سرخی روبرتو و آندرس اینیستا دیگر بازیکنانی بودند که همگی آئودی Q7 اسپورت را برداشتند. انتخابی که توسط 16 بازیکن بارسلونا صورت گرفت تا آئودی Q7 اسپورت در آینده حسابی به چشم بیاید و سودش به جیب این کمپانی برود. آئودی Q7، 234 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد، صفر تا صدش 3/6 ثانیه طول می‌کشد و 66، 610 هزار یورو قیمت دارد.

    سه بازیکن مشتری آئودی A7
    درحالی که آئودی Q7 اسپورت به طور عجیبی مورد توجه بازیکنان بارسلونا قرارگرفت اما آئودی A7 خواهان زیادی نداشت. تنها سه بازیکن بودند که این مدل را برای خود انتخاب کردند. ژرمی متئو، خاویر ماسچرانو و مارک آندره تراشتگن تنها مشتریان آئودی A7 بودند. ماشینی که 250 کیلومتر بر ساعت سرعت دارد، صفر تا صدش 7/5 ثانیه طول می‌کشد و 70، 330 یورو قیمت دارد. این در شرایطی است که آئودی A7 از امکانات و قیمت بیشتری نسبت به آئودی Q7 اسپورت برخوردار است اما در میان بازیکنان بارسلونا مشتری کمتری داشت.

    آئودی RS مخصوص انریکه
    خودرویی با 270 کیلومتر سرعت بر ساعت، صفر تا صد 4/4 ثانیه و قیمت 70، 360 هزار یورو. آئودی RS هم به سرنوشت آئودی A7 دچار شد و درحالی که از آپشن‌های بیشتری برخوردار بود اما برای سه نفر بیشتر جذابیت نداشت. یکی از آنها لوئیس انریکه سرمربی باشگاه بارسلونا بود که تصمیم گرفت این مدل را انتخاب کند. پاکو آلکاسر و لوکاس دین بازیکنان جدید باشگاه آبی ‌ واناری هم از دیگر مشتریان آئودی RS بودند.

    نیمار تنها مشتری آئودی RS7
    وقتی مدیران کمپانی آئودی این خودرو را به مراسم می‌آوردند شاید تصور نمی‌کردند قرار نیست مورد توجه اعضای باشگاه واقع شود. آئودی RS7 از نظر قیمت با 151، 60 پوند رقمی فراتر از سه مدل دیگر داشت، سرعتش 250 کیلومتر بر ساعت بود و مدت زمان صفر تا صدش تنها 7/3 ثانیه به طول می‌انجامید. با این حال تنها مشتری این مدل نیمار برزیلی بود. نیمار که اغلب نشان داده می‌خواهد از سایرین متمایز باشد، با ماشینی محل باشگاه را ترک کرد که تنها خواهانش خودش بود و بس. به هر حال برای این کمپانی بد نیست ماشینی را تبلیغ کند که فقط نیمار سوار می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو