فونیکسریمکسبهتام

برنامه‌های مترو تهران در روز ۱۳ آبان

عصر خودرو- قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران از ارائه خدمات مختلف به شرکت کنندگان راهپیمایی روز ۱۳ آبان خبر داد.

برنامه‌های مترو تهران در روز ۱۳ آبان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، علی عبدالله‌پور ضمن گرامیداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت:‌ شرکت بهره برداری مترو تهران در این روز آماده ارائه بهترین خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی است و بدین منظور تردد مسافران در ایستگاه‌ها به صورت لحظه ای رصد و در صورت نیاز قطارهای فوق العاده اعزام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه ایستگاه طالقانی در خط یک مترو تهران تا ساعت 10 صبح فعال است افزود: با آغاز مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ورودی ایستگاه طالقانی به منظور برقراری نظم بیشتر بسته خواهد شد تا مراسم به صورت ویژه و با حضور مردم و دانش آموزان برگزار شود.

    عبدالله پور با بیان اینکه پذیرش مسافر در ایستگاه طالقانی با پایان مراسم از سر گرفته می شود تصریح کرد: در این ساعات مردم می توانند از ایستگاه‌های قبل و بعد از ایستگاه طالقانی برای رسیدن به مراسم استفاده کنند.

    وی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی مترو به مناسبت 13 آبان اشاره کرد و گفت: فضا سازی‌های متناسب با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ایستگاه‌های مترو انجام شده و تبلیغات و اطلاع رسانی هایی هم در خصوص مراسم ١٣آبان در داخل واگن‌ها صورت می گیرد.

    قائم مقام مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ویژه برنامه‌هایی در ایستگاه‌های مترو اجرا می‌شود که از آن جمله می‌توان به اجرای زنده گروه‌های سرود انقلابی دانش آموزان در ایستگاه‌های اصلی و پردد مترو اشاره کرد.

    وی گفت: در ایستگاه مترو طالقانی نیز گروه مردان نقره ای با موضوع انقلاب اسلامی برنامه اجرا خواهند کرد.

    عبدالله پور همچنین عنوان کرد: در این ایام نمایشگاه‌های عکس با عناوین آمریکا در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و معترضین به سیاست‌های امریکایی در ایستگاه‌های منتخب برگزار می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو