فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل بازرگانی ایدرو در گفت و گو با «عصرخودرو»:

تاثیر قراردادهای جدید خودرو در نمایشگاه قطعات امسال واضح است

عصر خودرو- مدیرعامل بازرگانی ایدرو از استقبال شرکت های خارجی برای حضور در یازدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو تهران خبر داد.

تاثیر قراردادهای جدید خودرو در نمایشگاه قطعات امسال واضح است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محمدعلی ترحمی امیری  در گفت و گو با خبرنگارما با بیان این مطلب افزود:  شرکت های خارجی امسال حضور پررنگ تری نسبت به سال های گذشته در این نمایشگاه داشتند که از امضای برجام و اقدامات دولت در ورود شرکت های خارجی می توان به عنوان مهم ترین دلیل آن نام برد.

    او ادامه داد: ورود و انعقاد قراردادهای خارجی در ماه اخیر در کنار برداشته شدن بسیاری از موانع سرمایه گذاری در ایران هم یکی  دیگر از دلایل رشد حضور خارجی در این نمایشگاه است.

    ترحمی امیری همچنین از رشد حضور شرکت های داخلی در این نمایشگاه نیز خبر داد و افزود: شرکت های داخلی هم امسال حضور پررنگ تری در این نمایشگاه دارند که از مهمترین دلایل آن نیز می توان به برداشته شدن تحریم و افزایش امکان صادرات به کشورهای دیگر نام برد.

    مدیرعامل بازرگانی ایدرو همچنین از ورود قریب القوع محصولات جدید به بازار نیز به عنوان یکی دیگر از دلایل استقبال از این نمایشگاه یاد کرد و افزود: در سال های گذشته خیلی کمتر شاهد عرضه محصولات جدید در بازار بودیم، اما عقد قراردادهای جدید و احتمال ورود محصولات روز دنیا در ماه های جاری موجب شده بسیاری از شرکت ها برای حضور در بازار افترمارکت و نشان دادن توانایی های خود اقدام به حضور در این نمایشگاه کنند.

    ترحمی در انتها نیز باعلام بازدید هیات های تجاری خارجی مختلف از این نمایشگاه خبر داد و افزود: تاکنون برنامه ریزی ها برای بازدید هیات های تجاری بزرگی از دو کشور آلمان و عراق به ما ارایه شده و پیش بینی می کنیم در روزهای پایانی تعداد این هیات ها نیز رشد چشم گیری داشته باشد.

    گفتنی است فضای مفید ارایه شده در نمایشگاه یازدهم 29 هزار مترمربع اعلام شده است که از افزایش بیش از 3 هزار متر مربعی نسبت به سال گذشته حکایت دارد. این نمایشگاه 25 تا 29 آبان ماه جاری میزبان علاقه مندان و کارشناسان در محل دائمی نمایشگاه های تهران است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو