فونیکسریمکسبهتام

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری خبر داد

صرفه‌جویی روزانه ۷میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح پیمایش‌

عصر خودرو- معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، ۶۵ هزار دستگاه کامیون فرسوده با استفاده از اعتبارات موضوع بند (ب) ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید، برای نوسازی آماده می‌شود.

صرفه‌جویی روزانه ۷میلیون لیتر سوخت با اجرای طرح پیمایش‌
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرام آدم‌نژاد در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ارایه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط سازمان در 6 ماهه نخست سال‌جاری، درخصوص ضرورت اصلاح اعتبارات سال 95 توضیح داد.

    وی اظهار داشت: با واگذاری فعالیت‌های جدید به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اعتبارات مربوط به هزینه‌های جاری و پرسنلی و تملک دارایی سرمایه‌های استانی حوزه راهداری، مطابق مصوبه شورای‌عالی اداری، در قالب ردیف‌های متمرکز ملی از منابع عمومی دولت تأمین می‌شود و اعتبار منابع عمومی سازمان از محل پیوست یک قانون و ردیف‌های متفرقه تأمین خواهد شد.

    معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ به بیان عملکرد سازمان در حوزه‌های مختلف در 6 ماهه نخست سال‌جاری پرداخت و از صرفه‌جویی روزانه 7 میلیون لیتر سوخت در نتیجه اجرای طرح پیمایش سوخت خبر داد.

    آدم‌نژاد اظهار داشت: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت، 65 هزار کامیون فرسوده با استفاده از اعتبارات موضوع بند (ب) ماده 12 قانون رفع موانع تولید عملی خواهد شد و شرایط برای نوسازی آماده می‌شود و این اقدام می‌تواند نقشی مهم در ارتقاء ایمنی، کاهش مصرف سوخت و افزایش بهره‌وری بخش حمل و نقل داشته باشد.

    بنابراین گزارش‌ جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور معاون و مشاور وزیر راه و شهرسازی و اعضای مجمع عمومی سازمان با هدف رسیدگی به اصلاحیه بودجه سال 95 و اهداف برنامه و بودجه پیشنهادی سال 96 سازمان برگزار شد و کلیات بودجه سال 96 سازمان به تصویب مجمع عمومی سازمان رسید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو