فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو SEMA ؛

۴ کانسپت خودران منحصربفرد کیا+تصاویر

عصر خودرو: کیا موتورز از چهار کانسپت جدید خودران در نمایشگاه SEMA رونمایی کرد.

۴ کانسپت خودران منحصربفرد کیا+تصاویر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از اتوگاید، این خودروها همگی مجهز به فناوری آینده نگرانه خودران هستند و برای سبک ها و نیازهای زندگی مختلف طراحی شده اند.

این چهار خودرو شامل نیترو تریاتلون، سدونا مدرسه راک، سول کلاس A و سورنتو اسکی گوندولا هستند.

نمایشگاه انجمن بازار تجهیزات تخصصی(SEMA) برای خدمات پس از فروش خودرو در سال 1963 تاسیس شد .

نیترو تریاتلون

به گفته کیاموتورز، نیترو تریاتلون یک کراس اور شخصی سازی شده با ایده ورزشی است. این خودرو با تیونینگ روی کیا نیترو هیبریدی 2017 طراحی شده ولی سقف آن از ستون D به بعد حذف شده است.

کیا "سدونا مدرسه راک"

کیا "سدونا مدرسه راک" محصول مشترک کیا موتورز و "مدرسه راک"، یک شرکت آموزشی عرضه کننده آلات موسیقی به کودکان هشت تا 18 ساله است. این سدونا خاص و ویژه در واقع یک استودیو ضبط موسیقی سیار است. مهمترین ویژگی این خودرو حذف ستون B سمت راننده، فرمان و دنده است که فضای کافی را برای تعبیه یک میکسر دیجیتال و دو مانیتور فلت برای ضبط موسیقی حین حرکت فراهم می کند. کیا و مدرسه راک برای شباهت هرچه بیشتر داخل خودرو به استودیو یک میکروفن از سقف خودرو آویزان کرده اند و برای جلوگیری از ورود سر و صداهای بیرون به داخل خودرو، بدنه با عایق های صوتی آکوستیک پوشانده شده است.

سورنتو اسکی گوندولا

سورنتو اسکی گوندولا یک سورنتو شخصی سازی شده با همکاری شرکت LUX موتورورکز برای انتقال اسکی بازان به تپه های برفی و یخی است. این سورنتو به جای داشتن چرخ چهار شنی لاستیکی به سبک تانکها دارد تا به آن در بالا رفتن از تپه های برفی کمک کند. 

سول کلاس A

سول کلاس A به گفته کیا یک "واگن برقی"  بین شهری مجلل است که به تاجران و بازرگانان اجازه می دهد که هنگام رفتن به جلسات و مقاصد برون شهری، در داخل خودرو کار یا استراحت کنند. این سول منحصربفرد که با همکاری شرکت LUX موتورورکز(LUX Motorwerks) ساخته شده دارای صندلی های رو به عقب، بدون فرمان و یک سری امکانات لوکس همچون یک مانیتور 40 اینچی ال ای دی سامسونگ است.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط