فونیکسریمکسبهتام

خودرو برلیانس H۳۲۰ پارس‌خودرو را بیش‌تر بشناسید

عصر خودرو- خودرو برلیانس H۳۲۰ شرکت پارس خودرو حدود ۱ سال است که در ایران در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می‌شود و قیمت آن بین ۷۴۶ تا ۵۶ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شده است.

خودرو برلیانس H۳۲۰ پارس‌خودرو را بیش‌تر بشناسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، برلیانس H320، هاچ‌بک محصول برلیانس H330 به شمار می‌رود که مدتی است در داخل کشور تولید می‌شود و در خیابان‌ها به چشم می‌خورد. این خودرو در ایران با دونوع گیربکس دستی 5 سرعته و اتوماتیک 4 سرعته با حجم موتور 1498 سی‌سی تولید می‌شود که حداکثر قدرت 103 اسب بخار قدرت دارد و نهایت 138 نیوتون متر گشتاور را تولید می‌کند.

    لازم به ذکر است که فرمان این خورو قابلیت تنظیم دارد و از نوع دنده‌ای شانه‌ای و تقویت شده برقی طراحی شده است. ابعاد H320 با طول 4210 میلی‌متر، عرض 1758 میلی متر، ارتفاع 1460 میلی متر به‌گونه‌ای طراحی شده که فاصله دومحور آن 2580 در نظر گرفته شده است.

    وزن خالص این خودرو بدون سرنشین در نوع دستی، 1225 کیلوگرم و در نوع اتوماتیک 1240 کیلوگرم تعیین شده است.

    همچنین مصرف سوخت H320 با حجم موتور 1.5 لیتری در سیکل ترکیبی با گیربکس دستی 6/4 لیتر در هر 100 کیلومتر و در نوع اتوماتیک 6/7 لیتر به ثبت رسیده و باک این مدل گنجایش نگهداری 55 لیتر سوخت را دارد. این خودرو در رینگ‌های 15 اینچی خود به ترمزهای دیسکی مجهز شده که در چرخ‌های جلویی از نوع تهویه شونده هستند.

    همچنین H320 دارای تجهیزاتی نظیر کیسه هوای جلو (راننده و سرنشین جلو)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سانروف برقی، سنسور دنده عقب، بسته شدن پنجره ها با استفاده از ریموت کنترل، قابلیت تنظیم صندلی راننده در 8 جهت به همراه تنظیم گودی کمر، سیستم صوتی (رادیو، mp3 ، ورودی USB و ورودی تجهیزات جانبی)، تنظیم الکتریکی آینه های جانبی، تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، صندلی عقب با قابلیت پشتیبانی ایزوفیکس( صندلی کودک) و باز شدن خودکار درها هنگام تصادف است.

    لازم به ذکر است ترمزها به سیستم های ABS وEBD به مجهز هستند و کسب استاندارد آلایندگی یورو 5 برای این محصول نشان دهنده سازگاری مناسب آن با طبیعت است.

    گفتنی است قیمت برلیانس H320 در نوع دستی 47 تا 48 میلیون تومان و در نوع اتوماتیک بین 56 تا 57 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو