فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل پارس خودرو :

کیفیت عامل اصلی بقاء در بازار آینده خودرو ایران است

عصر خودرو- کیفیت عامل اصلی بقاء در بازار آینده خودرو ایران استهمزمان با ۱۸آبان ماه همایش روز ملی کیفیت با حضور مدیرعامل و معاونان پارس خودرو و معاون کیفیت رنو پارس، در پارس خودرو برگزار شد.

کیفیت عامل اصلی بقاء در بازار آینده خودرو ایران است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، ناصرآقامحمدی در این مراسم ضمن تبریک روز ملی کیفیت گفت: نگاه مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا همواره بر کیفی سازی محصولات بوده و بر همین اساس تمامی شرکت ها موظف شده اند در راستای افزایش کیفیت و رضایت مندی مشتریان تلاش کنند.

    وی افزود: در همین راستا چندین پروژه کیفی سازی محصولات با اختصاص بودجه ای خاص در گروه تعریف شده و در حال اجراست که نتایج این اقدامات به مرور در جامعه محسوس خواهد شد.

    آقا محمدی تصریح کرد: توقع مردم و مشتریان از گروه سایپا و شرکت پارس خودرو تولید محصول با کیفیت است و این خواسته وظیفه ما را به جهت تولید محصول با کیفیت سنگین تر می کند.

    وی با اشاره به ظرفیت بالای تولید خودرو، درایران گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته تیراژ تولید خودرو در ایران به مقدار چشمگیری افزایش خواهد داشت و کیفیت عامل اصلی بقا در بازار آینده ایران خواهد بود.

    مدیرعامل پارس خودرو تصریح کرد: مشارکت و کار تیمی از عوامل مهم در تولید محصول با کیفیت است و در پارس خودرو سعی شده با استفاده از پتانسیل افراد در قالب تیم های کاری بتوانیم همواره در خلق محصول با کیفیت استمرار و مداومت داشته باشیم.

    وی از آموزش به عنوان مولفه مهم در بالا بردن مهارت پرسنل برای حرکت در تولید محصولات کیفی نام برد و تصریح کرد: کار تیمی در کلیه سطوح پرسنلی از شاخص های برجسته در امر بالا رفتن کیفیت است و
    می بایست ارتباط موثر و مداوم در بین لایه های سازمان به صورت کاملا منطقی برقرار شود.

    در این همایش ناصر تاران قائم مقام اجرایی مدیرعامل پارس خودرو با اشاره به اهتمام این شرکت در تولید محصول باکیفیت گفت: موضوع کیفیت و تولید محصولات با کیفیت نوعی تعهد از جانب سازمانها به مشتریان بوده و بالا بودن کیفیت محصولات برای هرسازمان و واحد تولیدی باعث افتخاراست.

    وی افزود: تولید محصول با کیفیت از مولفه های اصلی شرکت پارس خودرو در تولید خودرو است و با توجه به ظرفیت بالای این شرکت در تولید خودرو همواره سعی برآن داشته تا تولید با کیفیت را فدای تیراژ بالا نکند.

    بهنام خلج-معاون کیفیت شرکت پارس خودرو نیز با بیان این مطلب که ارتقاء و استمرار تولید محصول با کیفیت برتر در این شرکت مدیون تلاش و کوشش تمامی کارکنان است گفت: مقوله تولید محصولات با کیفیت در دوران پسابرجام از اهمیت بالایی برخوردار است به گونه ای که این مهم در سخنان مقام معظم رهبری به عنوان عالی ترین مقام کشور بسیار مشاهده می شود.

    وی با اشاره به نام گذاری روز 18آبان به عنوان روز ملی کیفیت گفت: در تقویم ما فقط یک روز به عنوان روز ملی کیفیت نام گذاری شده است و این در حالی است که تمام روزها در پارس خودرو روز کیفیت است.  

    وی با اشاره به قراردادهای منعقد شده میان خودرو سازان داخلی و شرکای خارجی افزود: ایران بزودی تولید تیراژ دو میلیون دستگاه خودرو را در سال تجربه خواهد کرد که  با توجه به شرایط بازار رقابتی پیش رو اهمیت  مولفه کیفیت از شاخص های برجسته محسوب می شود.

    معاون کیفیت پارس خودرو تصریح کرد: شرکت پارس خودرو در ممیزی ها و ارزشیابی های کیفی محصولات، دستاوردهای بسیار خوبی داشته است که در تازه ترین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران   خودروی ساندرو در اولین ارزشیابی موفق به کسب 4ستاره کیفی شده است.

    گفتنی است در این همایش دومنیک لهل معاون کیفیت شرکت رنوپارس با اشاره همکاری ها و اقدامات موثر پارس خودرو در تولید محصول مطابق با استانداردهای رنو گفت: ارتقای کیفیت تنها از طریق یک قانون نظام‌مند و یکپارچه محقق می‌شود که این امر به خوبی در پارس خودرو نهادینه شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو