فونیکسریمکسبهتام

برای توسعه تولید

تسلا یک شرکت اتوماسیون آلمانی را می‌خرد

عصر خودرو- شرکت خودروسازی تسلا در راستای شش برابر کردن میزان تولید خود تا سال ۲۰۱۸ با خرید شرکت مهندسی گرومان آلمان که سازنده سیستم‌های تولید اتومات برای ساخت باتری و پیل سوختی است موافقت کرد.

تسلا یک شرکت اتوماسیون آلمانی را می‌خرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از لفتلین نیوز، شرکت مهندسی گرومان(Grohmann) مستقر در پروئم آلمان به دایملر و ب.ام.و(رقبای تسلا) در احداث تاسیسات تولیدی برای باتری خودروهای الکتریکی کمک کرده است.

    تسلا بدنبال افزایش ظرفیت تولید جهانی خود از حدود 80 هزار دستگاه سال جاری به 500 هزار دستگاه در سال 2018 است. کارخانه اصلی تسلا هم اکنون در فرمونت کالیفرنیا قرار دارد.

    تسلا اعلام کرد: تا به امروز ما طی چهار سال میزان تولید خود را در کارخانه فرمونت 400 درصد افزایش داده ایم و انتظار داریم خرید شرکت گرومان به تسریع این رشد کمک کند.  

    در پی این انتقال که باید به تایید مقامات گرومان در آلمان برسد، چندین عنصر سیستم‌های تولید اتومات تسلا توسط شرکت گرومان در پروئم نزدیک مرز آلمان و هلند طراحی و تولید خواهد شد.

    انتظار می‌رود این قرارداد که بندهای مالی اش هنوز اعلام نشده، طی دو سال آینده باعث افزوده بیش از 1000 شغل مهندسی و تکنیسین فنی در آلمان شود. گرومان در حال حاضر حدود 700 نفر نیرو دارد.

    تسلا با خرید 74.9 درصد سهام شرکت از کلاوس گرومان موسس و سهامدار غالب و 25.1 درصد مابقی از شرکت خصوصی دوچه بتلیگانگ DBAG)AG) موافقت کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم