فونیکسریمکسبهتام

مقایسه دو خودرو سوناتاLF و کیا سراتو ۲۰۰۰+ جدول

عصر خودرو- دو خودرو سوناتاLF و کیا سراتو ۲۰۰۰ساخت کشور کره جنوبی هستند که در برخی مشخصات فنی با هم شباهت هایی دارد.

مقایسه دو خودرو سوناتاLF و کیا سراتو ۲۰۰۰+ جدول
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از   باشگاه خبرنگاران جوان  دو خودرو سوناتاLF  و کیا سراتو ساخت کشور کره جنوبی هستند که  در برخی مشخصات فنی با هم شباهت هایی دارد.


    نگاهی گذرا به خودرو سوناتاLF

    سوناتا یکی از موفق ترین پروژه های شرکت کره ای هیونداست هیوندای سوناتا LF فول  با رادار و امکانات و آپشن های بیشتری از مدل سوناتا YF دارد. این خودرو بین نمای ظاهری و درونی از هماهنگی خاصی برخوردار است. خطوط بدنه سوناتا کاملا امروزی است و نمای داخلی و رنگ صندلی ها متناسب با خودرو است. سوناتا تجربه و احساس جدیدی را از رانندگی برای شما فراهم می کند.

    این خودرو دارای سیستم کلید هوشمند و مجهز به استارت دکمه ای و دارای سیستم ضد سرقت ، قفل و بازکردن دربها بدون کلید ، ستون جمع شونده فرمان در هنگام تصادف، سیستم مدیریت پایداری خودرو،سنسور پارک جلو و عقب ، سیستم کروز کنترل هوشمند با قابلیت حفظ فاصله با خودروی مقابل است.

    نگاهی گذرا به خودرو  کیا سراتو 2000


    کیا سراتو خودروی بسیار محبوبی است سراتو در طراحی بدنه تنها با استفاده از خطوط و شکستگی ها این خودرو را بسیار زیبا و مدرن به نمایش می گذارد ، برخی از نقاط این خودرو از حیث طراحی بسیار چشمگیر است که برجسته ترین آن بخش بالای درب ها و حد فاصل آن تا شیشه های جانبی است .


    این خطوط باعث ایجاد لبه ای عریض و بسیار زیبا در محل قرار گرفتن آینه های جانبی شده .


    ویژگی های طراحی این خودرو به جز زیبائی به مواردی همچون آیرودینامیکی ، ایمنی و ارگونومی به طور چشمگیری پرداخته . خطوط و شکستگی ها به تنهائی به سراتو  چهره اسپرتی داده و این خودروی کیا عمده جذابیت خودرا مرهون سادگی در طراحی است ، می توان زیبا ترین زاویه دید این خودرو را از حیث طراحی سه رخ آن دانست .

     

     

    بررسی مشخصات فنی دو خودرو یاد شده :

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم