فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۸۳۵»

کیفیت هوا برای همه افراد ناسالم شد

امروز آلوده‌ترین روز تهران در سال ۹۵

عصر خودرو- معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه شاخص عدد ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون به ۱۵۴ رسیده است، گفت: این وضعیت نشانگر ناسالم شدن کیفیت هوا برای همه افراد است؛ایستگاه شهرداری منطقه ۴ تهران عدد ۲۲۷ را نشان می‌دهد.

کیفیت هوا برای همه افراد ناسالم شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، محمد رستگاری درباره آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران اظهار کرد: امروز یکشنبه شاهد ادامه پدیده وارونگی هوا و افزایش ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون هستیم.

    وی ادامه داد: شاخص عدد ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون به 154 رسیده و  این وضعیت نشانگر ناسالم شدن کیفیت هوا برای همه افراد است.

    معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران تصریح کرد:‌ ایستگاه شهرداری منطقه 4 تهران نیز عدد 227 را نشان می‌دهد که جزو آلوده‌ترین نقاط شهر تهران محسوب می‌شود.

    رستگاری با بیان اینکه امروز به عنوان یکی از آلوده‌ترین روزهای استان تهران در سال 95 محسوب می‌شود، عنوان کرد: علت افزایش ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و آلودگی هوا به سبب پدیده وارونگی هوا و عدم بارندگی است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر در پنجمین روز متوالی آلودگی هوا به‌سر می‌بریم و امیدواریم این وضعیت رفته‌رفته بهبود پیدا کند.

    معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران اظهار کرد: مردم استان تهران باید در چنین شرایطی از تردد غیرضروری در سطح شهر و مناطق پرترافیک خودداری کنند.

    گفتنی است که پس از آلودگی مستمر هوا در روزهای گذشته و ادامه آن به سبب پدیده وارونگی هوا جلسه کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا عصر روز گذشته برگزار شد.

    در این جلسه مقرر شد تا از فروش طرح ترافیک روزانه در تهران برای روزهای یکشنبه و دوشنبه جلوگیری شود و تیمهای اورژانس در میادین اصلی شهر استقرار یابند.

    لغو ورزش همگانی در پارکها و مجموعه‌های ورزشی شهر تهران، نظارت بر عدم به‌کارگیری اتوبوسهای دودزا، جلوگیری از روشن بودن اتوبوسهای متوقف در ترمینالها و جایگاههای اتوبوسرانی و ترمینالهای شهری و نظارت  بر توقف جلوگیری از فعالیتهای عمرانی شهر تهران موثر بر تولید و افزایش آلودگی هوا از سوی شهرداری تهران از دیگر مصوبات این جلسه بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو