فونیکسریمکسبهتام

برای افزایش ضریب ایمنی تردد زائران؛

۱۲۰۰ پلیس کنترل راه‌های مواصلاتی به مرزها را برعهده دارند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا از فعالیت یک هزار و ۲۰۰ نیروی راهور برای برقراری نظم و کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی مرزهای سه گانه در ایام اربعین خبر داد.

۱۲۰۰ پلیس کنترل راه‌های مواصلاتی به مرزها را برعهده دارند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سردار تقی مهری یکشنبه شب در جریان سفر به خوزستان و بازدید از مرز شلمچه به خبرنگاران گفت: تمامی تلاش خود را برای برقراری نظم و کنترل ترافیک به منظور افزایش ضریب ایمنی تردد زائران به کار گرفته ایم.

    وی با اشاره به افزایش محدویت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به مرزهای کشورمان برای رفتن به کربلای معلی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده، تردد خودروهای سنگین به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران تا دو روز پس از اربعین ممنوع است.

    مهری، کنترل زائران اعم از داخلی و اتباع خارجی در ایستگاههای بازرسی را یادآور شد و اظهار کرد: افزایش صدور ویزا در سال جاری بیانگر تردد خیل عظیمی از زائران اباعبدالله الحسین در ایام اربعین است  که امید می ورد سفر بی خطر و امنی را داشته باشند.

    به گفته رئیس پلیس راهور ناجا، از امروز محدودیت های ترافیکی خاصی در محورهای مواصلاتی به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران اعمال می شود.

    مهری تصریح کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی به منظور جلوگیری از ایجاد سوانح و تصادفات رانندگی احتمالی در مسیرهای منتهی به مرزهای سه گانه با توجه به تردد حجم بالای تردد زائران انجام می شود.

    وی شد: بیشترین تردد در محورهای کرمانشاه، مرکزی، لرستان و همدان است. در این مدت یک هزار و200  نیروی راهور برای برقراری نظم و کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی مرزهای سه گانه در ایام اربعین را به عهده دارند.

     مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مهران در استان ایلام هر ساله شاهد حضور خیل عظیمی از مشتاقان اباعبدالله الحسین است که برای حضور در آئین بزرگ اربعین در کربلای معلی این مرزها را برای تردد خود انتخاب می کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط