فونیکسریمکسبهتام

یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران (۴)

حضورگروه سایپا در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران

عصر خودرو- در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، گروه سایپا با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی متخصصان داخلی به معرفی و ارائه جدید ترین محصولات طراحی و ساخته شده در حوزه داخلی سازی و مشارکت با شرکای خارجی، شرکت کرده است.

حضورگروه سایپا در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، در این نمایشگاه گروه خودرو سازی سایپا با شرکت های مگاموتور و 23  شرکت زیرمجموعه و سازه گستر با 19 شرکت از قطعه سازان زنجیره تامین به همراه شرکت های سایپا آذین ،رادیاتورایران، سایپاشیشه، فنرسازی زر، سایپا پرس، رینگ سایپا، قالبهای صنعتی، سنان شیمی  و پلاسکو سایپا حضور می یابد.

    گروه سایپا در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و لوازم و مجموعه های خودرو در سالن 35 با متراژ 1350 متر مربع آخرین دستاوردهای متخصصان گروه سایپا را برای بازدید عموم علاقه مندان حوزه صنعت به نمایش گذاشته است.

    براساس این گزارش:در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران، انواع قطعات و مجموعه های خودرو، انواع ماشین آلات و تجهیزات قطعه سازی، مجموعه های تحقیقاتی و طراحی مهندسی، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، بازرگانی و خدمات پس از فروش، نشریات تخصصی صنعت خودرو، لوازم تزئیناتی خودرو، تعمیر و نگهداری خودرو، محصولات پاک کننده خودرو و سایر تجهیزات و خدمات این حوزه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    در این نمایشگاه 540 شرکت از کشورهای آلمان، ترکیه، ژاپن، ایتالیا، آرژانتین، هند، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، بلژیک، چین، امارات متحده عربی، تایوان، کره جنوبی، سنگاپور و رومانی حضور و مشارکت دارند و جدیدترین تجهیزات ، صنایع  و خدمات مرتبط با حوزه قطعات و مجموعه های خودرو را عرضه و به نمایش می گذارند.

    علاوه بر شرکت‌های خارجی، 492 شرکت‌ داخلی هم در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران حضور خواهند داشت و تجهیزات، تولیدات، قطعات و خدمات مختلف خود را ارائه خواهند کرد.

    گفتنی است یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران از 25 تا 28 آبان ماه هر روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می شود و گروه سایپا در سالن 35  آماده بازدید صنعتگران، تولیدکنندگان، متخصصان و دیگر علاقه‌مندان از این صنعت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو