فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۸۵۲»

طلسم آلودگی هوا در تهران ادامه دارد

فردا و پس فردا اوضاع بدتر می‌شود؟

عصر خودرو- مطابق گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۸ صبح امروز، روی عدد ۱۴۵ قرار گرفته است؛ ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه.

طلسم آلودگی هوا در تهران ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»به نقل از خبرآنلاین، درحالی که نیمی از مدارس تهران به دلیل آلودگی هوا تعطیل شده اند و همچنین مقررات ترافیکی سختگیرانه‌ای اعمال شده است،‌ اما هنوز میانگین کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسام برای گروه‌های حساس قرار دارد.

    مطابق گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوای پایتخت در 24 ساعت منتهی به ساعت 8 صبح امروز، روی عدد 145 قرار گرفته است؛ ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه.

    این وضعیت در شرایطی است که دیروز شاخص کیفیت هوا در تهران روی عدد 156 بود که نشان دهنده وضعیت هشدار و ناسالم برای تمامی گروه‌ها بود. با این حال این شاخص اندکی نسبت به دیروز کاهش یافته اما نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند احتمال دارد اوضاع آلودگی هوا تا روز‌های آینده ادامه داشته باشد.

    در همین رابطه محمد اصغری  اظهار داشت: از امروز با ورود موج جدید بارش ها شاهد آغاز بارندگی در استان های اردبیل،گیلان و بخش های غربی مازندران هستیم. همچنین به تدریج ساکنان استان های آذربایجان شرقی و غربی هم با ورود موج بارشی شاهد بارش باران خواهند بودد.

    وی ادامه داد: این موج بارشی در اوایل هفته به عرض های پائین تر نفوذ کرده و استان های دیگر مانند تهران، قزوین،همدان، البرز و زنجان را تحت تاثیر قرار می دهد.

    کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه از عصر دیروز هوای تهران دچار تهویه شد،تاکید کرد: با وزش باد اندکی از آلودگی هوا کاسته شد که صبح امروز هوای تهران ناسالم برای گروههای حساس بود.

    اصغری افزود: البته فردا و روز پنج شنبه شاهد تشدید آلودگی ها در شهرهای صنعتی و بزرگ به ویژه تهران خواهیم بود.

    وی در مورد زمان خداحافظی با آلودگی هوا گفت: پیش بینی می کنیم روز جمعه از میزان آلاینده ها کاسته شود و هوا به شرایط سالم برسد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو