فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرویی لس آنجلس

نیسان سنترا نیسمو ۲۰۱۷ به بازار می آید

عصر خودرو: شرکت خودروسازی نیسان در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس از نسخه تولید انبوه سنترا نیسمو ۲۰۱۷ رونمایی کرد. نیسان سه سال قبل از در نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۳ کانسپت این خودرو را معرفی کرده بود.

نیسان سنترا نیسمو ۲۰۱۷ به بازار می آید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از لفتلین نیوز، نسخه تولید انبوه سنترا نیسمو شباهت زیادی به کانسپت آن دارد و اساسا یک بدنه تهاجمی تر نسبت به سنترا SR توربو دارد. همانند دیگر نسخه های نیسمو این پکیج به لحاظ ظاهری به وسیله جزئیات قرمز در لبه جلو، دیفیوزر عقب و فلاپ‌های زیر درب‌ها قابل تشخیص است.

نسخه نیسمو همچنین از یک ساختار بدنه تقویت شده و سیستم تعلیق منحصربفرد بهره می‌برد.

مشخصات پیشرانه این خودرو نسبت به SR توربو تغییری نداشته و موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر خودرو 188 اسب بخار قدرت و 239 نیوتن متر گشتاور را روانه چرخ‌ها می‌کند.

مایکل بروس رئیس برنامه ریزی محصول نیسان در آمریکا شمالی گفت: با توجه به شروع قیمت این خودرو از زیر 25 هزار دلار، سنترا نیسمو به خودروی محبوبی در کالیفرنیا و سراسر آمریکا تبدیل خواهد شد.

سنترا نیسمو به همراه ورسانوت 2017، جوک نسخه مروارید سیاه، و روگ در نمایشگاه خودرویی لس آنجلس که از جمعه آغاز به کار می‌کند حضور خواهد داشت.  قیمت و تاریخ عرضه این خودرو هنوز مشخص نیست

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم