فونیکسریمکسبهتام

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تولید پراید و پژو تا زمانی که تقاضا هست ادامه دارد

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید براینکه با ادامه تولید هر خودرویی با ایمنی پایین و بی کیفیت مخالف هستم، گفت: از رده خارج کردن دو خودرو پراید و پژو ۴۰۵ از چرخه تولید به عزم دولت و مردم نیاز دارد و تولید این دو خودرو تا زمانی که تقاضا برای خرید آن وجود دارد ادامه خواهد داشت.

تولید پراید و پژو تا زمانی که تقاضا هست ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، محسن کوهکن درباره ادامه تولید دو خودرو پراید و پژو  با تاکید براینکه از رده خارج کردن پراید و پژو از چرخه تولید عزم دولت و مردم را همزمان  می خواهد، گفت: با ادامه تولید هر خودرویی با ایمنی پایین و بی کیفیت  مخالف هستم. اماباید به این نکته توجه داشت چنانچه پراید در حال حاضر در بین مردم محبوبیت و جاذبه ای دارد عمدتا به دلیل ارزانی قطعات و خدماتی است که ارائه می شود.

    نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم مشارکت در انجام فعالیت های تحقیق و پژوهش و مشارکت در ساخت خودرو اظهارداشت: نگاهی به مشارکت برخی شرکتهای بزرگ خودروسازی جهان نشان می دهد که بعضی از این شرکت ها با انجام تحقیقاتی مشترک توانسته اند به ارتقای کیفیت محصولات خود دست یابند و اگر سطح ایمنی و استانداردهای خودروهای پراید و پژو را ارتقاء دهیم می توان در مدت زمان بیشتری از آنها استفاده کرد.

    وی با بیان اینکه به طور یقین با کاهش هزینه های سربار و توجه به حوزه تحقیق وتوسعه در صنعت خودرو ، تولیدات با کیفیتی به دست مشتریان خواهد رسید،افزود: امروز در صورتی که کیفیت خودروهای داخلی به حدی برسد که رضایت مشتریان جلب شود و همزمان قیمت تمام شده خودروها نیز کاهش یابد مسلماخودروسازان مجددا بازار را به دست گرفته و شاهد بازار رقابتی در این صنعت خواهیم بود.

    کوهکن اظهارداشت: اگر خودروسازان برای مشتریان خود اهمیت قائل هستند، ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی و تولید خودروهایی با حداقل آلایندگی، جدی‌ترین مصداق مشتری‌مداری است که باید در صنعت خودرو مورد اهتمام جدی و توجه ویژه قرار گیرد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس به خصوصی سازی واقعی در صنعت خودرو اشاره کرد و افزود: زمانی می توان منتظر تحول در صنعت خودرو و ارتقای محصولات در این حوزه بود که ساختار و سیستم مدیریتی آن به سمت خصوصی شدن حرکت کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو