فونیکسریمکسبهتام

بازدید هیات آلمانی از خطوط تولید در شرکت پارس خودرو

عصر خودرو- بازدید هیات آلمانی از خطوط تولید در شرکت پارس خودروجمعی از مدیران قطعه سازان آلمانی با هدف شناسایی فرصت های همکاری تجاری دوجانبه با پارس خودرو, ازاین شرکت بازدید کردند.

بازدید هیات آلمانی از خطوط تولید در شرکت پارس خودرو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ کلاوس براونینگ مدیرعامل انجمن خودرو سازی آلمان و جمعی از مدیران و متخصصین صنعت خودرو و قطعات آلمان با هدف ایجاد و گسترش مناسبات تجاری دو جانبه از خطوط تولید بدنه و مونتاژ تندر90 و ساندرو در شرکت پارس خودرو بازدید کردند.

    در این بازدید حسام الدین قاسم زاده مدیر صادرات پارس خودرو گفت: رقابت، اصلی ترین موضوعی است که در فعالیت های اقتصادی دنیا  در حال خودنمایی است و در دنیای رقابتی امروز کیفیت، تکنولوژی، رضایت مشتری و ... تاثیرات بسزایی از خود بر جای می گذارند.

    قاسم زاده با اشاره به اینکه فعالیت های صادراتی ما در بازارهای هدف به خوبی نشان داده که زیرساخت های تولیدی در پارس خودرو از منظر کیفیت در وضعیت مطلوبی است و همواره به عنوان یک مزیت رقابتی از آن یاد می شود و امید است با حضور هیات های متخصص خودرویی در شرکت و برقراری ارتباط مستقیم و موثر در سطوح مختلف سازمانی در جهت حفظ و ارتقای محصولاتمان قدم برداریم.

    کلاوس براونینگ مدیرعامل انجمن خودروسازی آلمان نیز در این بازدید گفت: بازار خودرو در کشور ایران دارای پتانسیل بسیار بالایی می باشد و از آنجا که جمعیت ایران با جمعیت آلمان برابر است ایران هم می تواند در خصوص تولید برندهای خودرویی آلمان بسیار مناسب باشد.

    کلاوس براونینگ تصریح کرد: از پتانسیل موجود تولید خودرو درشرکت پارس خودرو تحت تاثیر قرار گرفتم و خوشبختانه در صنعت خودرو ایران افراد متخصص با سطح تحصیلات علمی بسیار خوب وجود دارد که این خود می تواند نقطه عطفی در پیشرفت صنعت خودروسازی ایران باشد.

    همچنین این مدیر آلمانی با اشاره به بحث کیفیت در خودروهای تولیدی اظهارداشت: در شرکت پارس خودرو مشخص است کارکنان با فراگیری آموزش های لازم درجهت تولید محصولات با کیفیت تمام تلاش خود را می کنند و  شرکت پارس خودرو در امر تولید خودرو با درجه کیفی بالا درحال فعالیت است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو