فونیکسریمکسبهتام

تولید ایران خودرو خراسان به ۶۰۰ دستگاه در روز رسید

عصر خودرو- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: میزان تولید ایران خودرو خراسان از ابتدای آبان ماه امسال به روزانه ۶۰۰ دستگاه رسیده است.

تولید ایران خودرو خراسان به ۶۰۰ دستگاه در روز رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی افزود: ایران خودروخراسان از ابتدای تاسیس بیش از یک میلیون دستگاه خودرو تولید کرده است که این موفقیت با تعهد به الزامات صنعت سبز و حفظ محیط زیست، حاصل شده است.
    وی گفت: این شرکت، بزرگ ترین بنگاه صنعتی- اقتصادی شرق کشور است که با ایجاد چهار هزار و 300 فرصت شغلی پایدار و تولید روزانه 600 دستگاه خودرو سواری و شاسی بلند، تنها تولید کننده خودروهای سوزوکی گراند ویتارا، هایما(اس7) و پژو 405 در ایران است که تولیدات آن به کشورهای خاورمیانه صادر می شود.
    وی گفت: ایران خودرو خراسان دارای شبکه تصفیه خانه آب صنعتی و بازیافت روزانه 800 متر مکعب پساب صنعتی است که بالاترین نشان کیفیت را در میان شرکت های خودروساز داخلی کسب کرده است.
    علیرضایی افزود: استقرار نظام مدیریت یکپارچه ایمنی، بهداشت شغلی، کیفیت و محیط زیست از آی.ام.کیو ایتالیا، بازیافت روزانه 2 تن پسماند سالن رنگ و تولید کفپوش صنعتی از آن از دیگر خدمات ارزنده ایران خودرو خراسان است.
    وی گفت: این شرکت موفق به کسب عناوین واحد نمونه صنعتی استان در سالهای 1394 و 1395، کارآفرین برتر استان در سال 1394، واحد نمونه صنعتی جشنواره امتنان در سالهای 1394 و 1395 و تقدیرنامه سه ستاره جایزه تعالی منابع انسانی از انجمن مدیریت منابع انسانی ایران شده است.
    در سال ١٣٨٤ با راه اندازی خطوط تولید ایران خودرو خراسان و تجاری سازی محصولات این شرکت، ٤۰۰فرصت شغلی در این شرکت ایجاد شد که با افزایش تدریجی تولید و گسترش سالنهای تولیدی، این عدد، امسال به چهار هزار و 300 نفر رسیده است که از این تعداد، باتوجه به افزایش شمارگان خودروهای شاسی بلند در خطوط تولید ایران خودرو خراسان، ٣۰۰ نفر در هشت ماهه اول سال 1395 مشغول به کار شده اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو