فونیکسریمکسبهتام

باران در جاده‌های نیمی از استان‌های کشور

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران در محور های ۱۶ استان کشور خبر داد.

باران در جاده‌های نیمی از استان‌های کشور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی  درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور در حال حاضر در اغلب محورهای استان‌های خوزستان، مازندران، البرز، لرستان، تهران، همدان، مرکزی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، سمنان، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و چهارمحال و بختیاری بارش باران گزارش شده و لازم است رانندگان ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه فاصله طولی مناسب را نیز رعایت کنند.

    وی همچنین از بارش برف در ارتفاعات محور کرج – چالوس در محدوده ولی آباد خبر داد و گفت: همچنین محورهای ارومیه – خوی، پیرانشهر- تکاب و تکاب – شاهین‌دژ در استان‌ آذربایجان غربی و اغلب محورهای آذربایجان شرقی برفی گزارش شده است.

    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در ارتفاعات محورهای هراز و فیروزکوه نیز شاهد مه‌گرفتگی هستیم، افزود: رانندگان برای رانندگی در محورهای مه آلود حتما باید چراغ‌های وسیله نقلیه خود را روشن‌کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

    رحمانی با بیان اینکه در دیگر محورهای کشور پدیده جوی خاصی گزارش نشده است، اظهارکرد:‌ محور چمن‌بید – جنگل گلستان در محدوده آشخانه به دلیل توفان شدید از ساعت 11 امروز تا اطلاع بعدی مسدود است.

    وی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌های نشان می‌دهد که ترافیک در محور قم به تهران نیمه سنگین گزارش شده و محورهای خروجی شهر مشهد نیز ترافیک پرحجم دارد.

    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز محدوده پارک جنگلی آمل و مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده شیرگاه نیز سنگین است.

    به گفته رحمانی در دیگر محورهای کشور مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است.

    وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع‌ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو