فونیکسریمکسبهتام

یکی از مدیران ارشد فروسیا فرانسه در گفت وگوی اختصاصی با "عصرخودرو" تاکید کرد

هدفمان عرضه راهکارهای پاک حمل‌ونقل به ایرانیان است

عصر خودرو- یکی از مدیران ارشد فروسیا با تاکید بر توانمندی ایران در زمینه تولید قطعات و مجموعه‌های خودرو، به صادرات قطعات تولید شده در جوینت‌ونچر این شرکت با کروز و رایزکو تاکید کرد.

هدفمان عرضه راهکارهای پاک حمل‌ونقل به ایرانیان است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، کریستف اشمیت، قائم‌مقام اجرایی مدیرعامل فروسیا در زمینه فناوری‌های کنترل آلایندگی در مصاحبه پایگاه خبری "عصرخودرو" در مورد همکاری‌های پیشین با شرکت‌های ایرانی و عقد قرارداد همکاری جدید گفت: در ابتدا باید تاکید کنم بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم در ایران سرمایه‌گذاری انجام دهیم. ما قویا معتقدیم ایران کشوری بزرگ با تاریخی به قدمت بیش از 6 هزار سال و سطح بالای تحصیلات مردم است.
    وی در ادامه افزود: ما دورنمای بسیار خوبی از ایران در صنعت خودروسازی و حمل‌ونقل جهانی می‌بینیم و کروز و رایزکو، شرکای انتخابی ما در ایران هستند به این دلیل که از یک‌طرف، تامین‌کننده پیشتاز در این بخش هستند و از طرف دیگر، در فرآیند تولید خودرو درگیر هستند و باقدرت تمرکز خود را بر فناوری معطوف می‌کنند. در کنار یکدیگر، کروز، رایزکو و فورسیا قادر به عرضه راهکارهای پاک حمل‌ونقل به ایرانیان خواهند بود. منظور از راهکارهای پاک حمل‌ونقل این است که می‌خواهیم در جهت رسیدن به هوایی ایده‌آل برای تهران و ایران گام برداریم و فناوری را عرضه کنیم که زندگی مردم ایران و کیفیت هوای کشور ایران را ارتقاء دهد. و این افتخار بزرگی برای من است که می‌توانم به ایران بیایم، سرمایه‌گذاری کنم و شریک این گروه در خدمت به مردم ایران باشم.
    وی در پاسخ به سوالی در زمینه اینکه گام بعدی پس از انعقاد قرارداد چه خواهد بود گفت: گام بعدی، سرمایه‌گذاری، آوردن تکنولوژی به ایران و تلاش در جهت تولید محصول برای بازار است.
    وی همچنین در مورد امکان صادرات محصولات تولیدی این جوینت‌ونچر افزود: من قویا معتقدم ایران، شاهراه خاورمیانه خواهد بود. با این زیرساخت‌ها، فناوری و همت مردمی که می‌بینم، ایران بازاری صادراتی برای ما در منطقه خاورمیانه خواهد بود.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط