فونیکسریمکسبهتام

معاون جمعیت هلال احمر لرستان:

۲۶ پایگاه هلال‌احمر لرستان در اجرای طرح زمستانه پلیس همکاری دارند

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از همکاری ۲۶ پایگاه این نهاد در قالب اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان خبر داد.

۲۶ پایگاه هلال‌احمر لرستان در اجرای طرح زمستانه پلیس همکاری دارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، محمد دارایی صبح چهارشنبه در حاشیه آغاز طرح زمستانه پلیس راه لرستان در سخنانی با اشاره به همکاری جمعیت هلال احمر لرستان در اجرای طرح زمستانه پلیس راه لرستان اظهار داشت: در این راستا 18 پایگاه ثابت و هشت پایگاه موقت و سیار این جمعیت در سطح استان فعال هستند.

    وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر لرستان همواره در اجرای طرح های فصلی مانند زمستانه، تابستانه، نوروزی و ... همکاری لازم را دارد عنوان کرد: در این راستا 12 خودرو امداد و نجات در هر پایگاه هلال احمر استان مستقر بوده و در قالب طرح زمستانه پلیس راه به کارگیری می شوند.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به پیش بینی تجهیزات کامل راهسازی، اسکان اضطراری و ... توسط این نهاد در قالب طرح زمستانه پلیس راه لرستان بیان داشت: همچنین حسینیه ها، مساجد، مدارس و ... برای اسکان مسافران در راه مانده در سطح محورهای مواصلاتی لرستان پیش بینی در تجهیز شده است.

    دارایی همچنین از به کار گیری تیم های واکنش سریع هلال احمر در قالب طرح زمستانه پلیس راه خبر داد و گفت: همچنین اختصاص یک فروند بالگرد امداد و نجات برای امدارسانی در مواقع حادثه و بحران در سطح جاده ای استان در نظر گرفته شده است.

    وی همچنین از فعال بودن شبانه روزی مرکز کنترل و هماهنگی 112 جمعیت هلال احمر لرستان درقالب طرح زمستانه پلیس راه برای امداد رسانی به حادثه دیدگان در سطح استان خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط