فونیکسریمکسبهتام

کاروان‌های سفری سبک که با هر خودرویی حمل می شود

عصر خودرو- اگر اهل گذراندن آخر هفته‌های خودر در طبیعت هستید، و اسباب و تجهیزات زیادی در سفرها با خود جابه‌جا می‌کنید، یک کاراوان کوچک برایتان مناسب خواهد بود. کاروانی سبک با وزنی کمتر از یک هزار و ۳۶۰ کیلوگرم گزینه‌ای است که بدون نیاز به خودروهای سنگین و پر قدرت و تقریبا با هر وسیله نقلیه قابل کشش است.

کاروان‌های سفری سبک که با هر خودرویی حمل می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصر ایران  ، شما می‌توانید اقامت خوبی را با در کمپ‌های زیر داشته باشید.

    این مدل از کاراوان از فایبرگلاس ساخته شده و از طراحی داخلی ماژولار بهره می‌برد. مالک می تواند فضای داخلی را با توجه به علاقه خود بچیند. این کاراوان فضای مناسبی برای یک خانواده چهار نفره دارد. تخت‌های بزرگ و عناصر پلاستیکی از دیگر مشخصه‌های آن هستند. کاروان خالی با یک موتور سیکلت نیز قابل کشیدن است. وزن این کاروان 498 کیلوگرم است.

    این مدل با نام "اسکریم بیسکمپ" شناخته می‌شود. برعکس تمام محصولات کارخانه 87 ساله آن بدنه کاروان از آلومینیوم ساخته شده است. این کاروان به پنل های خورشیدی برای حفظ بخشی از انرژی مورد نیاز مصرفی، پنل‌های طبقاتی سازگار و منعطف برای حمام و آشپزخانه، تجهیزات دوش برای فضای باز و پنجره‌های مناسب برای پیدا کردن دید مناسب از فضای بیرون مجهز است. این کاروان از مدل قبلی سنگین‌تر است و وزن آن به یک هزار و 172 کیلوگرم می‌رسد. ظرفیت این کاروان برای دو نفر مناسب خواهد بود.

    قسمت گرد و کوچک کاروان یک آشپزخانه کامل با شیر آب، یخچال و قفسه های زیاد برای مواد غذایی و ظروف را در دل خود جا داده است. در همین بخش یک تخت بزرگ دو نفره را در پشت آشپزخانه شاهد خواهید بود. چراغ، قفسه‌هایی برای لباس و میزهای جدا شونده که به نمای خارجی نیز متصل می‌شوند از گزینه‌های این کاروان هستند. در این کاروان از تمامی فضاها به زیباترین شکل استفاده شده است. امکان نصب یک چادر سفری روی سقف این کاروان وجود دارد که ظرفیت آن را در سفرهای دسته جمعی افزایش می‌دهد. خود مجموعه کمپ حدود 544 کیلوگرم وزن داشته و برای دو نفر فضای خوبی دارد.

    این مدل دارای بدنه آلومینیومی است و در آن توجه زیادی به جزئیات شده است. بسیاری از فضای داخلی با چوب ساخته و بخش آشپزخانه‌ای آن به یک اجاق گاز بزگ و قوی مجهز است. سامانه تهویه از راه دور و 20 اینچی خودرکار برای فضای داخلی در نظر گرفته شده است. فضای کافی برای دو نفر و وزنی حدود 566 کیلوگرم دارد که با یک خودروی معمولی حمل می‌شود.

    این مدل نیز حدود 560 کیلوگرم وزن داشته و فضایی مناسب برای دو نفر دارد. یخچال، گاز، شیر آب و قفسه‌های گوناگون از جمله امکانات کاروان کوچک هستند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو