فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران – شهر آفتاب (۷)

برندسازی، کیفیت و فرهنگ سازی عامل پیشبرد بزرگترین نمایشگاه خودرو ایران

عصر خودرو- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: در پاسخ به حاشیه های مطرح شده می توانم بگویم استراتژی نمایشگاه خودرو تهران، فرهنگ سازی، کیفیت و حضور برندهای جهانی است.

برندسازی، کیفیت و فرهنگ سازی عامل پیشبرد بزرگترین نمایشگاه خودرو ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سید محمد سیدی امروز با بیان اینکه استراتژیهای نمایشگاهی باید در یک فضای عملیاتی اتفاق بی‌افتد گفت: برگزاری نمایشگاه های تخصصی در حجم بالا با استقبال خوب بازدید کننده متخصص و  برنامه ریزی برای تغییر فرهنگ برگزاری نمایشگاهی سبب شد تا نسبت به محیط نمایشگاه شهر آفتاب اعتماد بیشتری کسب کنیم و این ادعای نخستین که ما کاملا آمادگی این را داریم تا نمایشگاه را به صورت کامل در اختیار برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون قرار بگیرد، ثابت شده است.
    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با اشاره به این که امسال 18 رویداد نمایشگاهی را برای نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تعریف کردیم تصریح کرد: در بحث برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو تهران سعی داریم که به صورت تخصصی و حرفه ای و بر اساس تجربه صنعت نمایشگاهی اقدام کنیم و باید به این موضوع به صورت تخصصی وارد شویم و دلایل رشد صنعت نمایشگاهی را شناسایی کنیم.
    سیدی با بیان اینکه مشارکت با مجریان نمایشگاه های جهان یکی از اولویت های مرکز نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب است تصریح کرد: مدیریت برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به عنوان یکی از برندهای نمایشگاهی در شهرآفتاب با همکاری مجریان بین المللی نمایشگاهی اقدام به برنامه ریزی برای اجرای این رویداد تخصصی به عنوان بزرگتربن رویداد خودرویی کشور پس از سالهای متمادی کرده است و می تواند به عنوان یک مدل شاخص در برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در این مرکز نمایشگاهی بشمار رود.
    وی با بیان اینکه ما باید فارغ از حاشیه ها باشیم عنوان کرد: من به عنوان مدیرعامل مجموعه شهر آفتاب و به کمک همکارنم سعی داریم که این مکان را چه به لحاظ سخت افزاری و چه به لحاظ نرم افزاری آماده کنیم و در این مسیر تمام تلاش خود را خواهیم کرد و ممکن است برای برخی این موضوع خوشایند نباشد.
    مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با بیان اینکه در عرصه نمایشگاه نیاز به خانه تکانی داریم گفت:  نیاز به رویکردی داریم که مانع استحاله شدن برگزاری نمایشگاه ها شود و باید به توسعه کیفی کار بپردازیم چرا که امروز صنعت نمایشگاهی محل عرضه و تقاضا نیست بلکه ارتقاء کیفیت و عرضه محصولاتی که انتظار مردم را افزایش دهد و مفهوم انتقال تکنولوژی و توسعه اقتصادی را درپی داشته باشد ملاک عمل خواهد بود.
    وی با بیان اینکه گفته می شود نمایشگاه تهران در تهران نیست گفت: اگر این مجموعه نمایشگاهی در تهران نیست پس کجاست؟ این جمله ها قشنگ نیست و ما برای اقداماتم صورت گرفته در این مجموعه  محکم و مستحکم تصمیم می‌گیریم و تلاش می‌کنیم همه شرکتها حضور یابند.
    مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب با بیان اینکه باید به این مجموعه نمایشگاهی زمان بدهیم اظهار کرد: باید حرکت رو به جلو داشته باشیم و این مرکز نمایشگاهی زمان نیاز دارد تا به جایگاه واقعی خود برسد.
    سیدی ادامه داد: ما برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه استراتژی های مختلف داریم از جمله پرورش مجریان توانمند که در این راستا از مجریان تخصصی و آگاه به دانش روز نمایشگاهی با شرایطی استقبال می کنیم و بنا هست با فکر اقدام کنیم و بتوانیم برگزار کنندگان تخصصی را به کشور معرفی و حتی بر روی آنها برند سازی کرده و نیز بدنبال صادرات این برندها در خارج از مرزها باشیم.
    وی با اشاره به این که نمایشگاه شهر آفتاب تا دو سال دیگر سبب رشد منطقه می‌شود گفت: مشکلاتی هم وجود دارد که به مرور زمان برطرف می‌شود، نمایشگاه خودرو بعد از سالها می خواهد برگزار شود و تا همینجای کار بسیار خوب پیشرفته است و تقاضا داریم همه کمک کنیم که این مجموعه هرچه بهتر به مردم خدمت رسانی کند.
    سیدی با بیان این که ما آمادگی داریم همه نیازهای نمایشگاهی را جوابگو باشیم گفت: ما امکان برگزاری نمایشگاه بزرگ مانند نمایشگاه کتاب را داریم و تلاش داریم فازهای بعدی نمایشگاه شهرآفتاب را راه اندازی کنیم و تلاش داریم به سرعت فازهای بعدی را راه اندازی نموده که در اینصورت حائز رتبه اول فضای های مسقف نمایشگاهی در خاورمیانه خواهیم شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو