فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ملاقات با تلیسمان

عصر خودرو - ملاقات با تلیسمان و خبرهای جذاب و خواندنی دیگر از صنعت خودرو ایران و جهان مطالب شماره سیصد و بیست و چهار هفته نامه خودرو امروز است که یکشنبه ۲۸ آذر به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس مطالعات بازار منتشر خواهد شد.

ملاقات با تلیسمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، "دستورالعمل جدید واردات خودرو مغایر با رقابت و مصداق انحصار در بازار خودرو است". این صحبت های رضا شیوا، رئیس شورای رقابت ، در گفت و گو با خودرو امروز است.
    "رونمایی میتسوبیشی ASX New" و قیمت آن و" رونمایی از محصولات سیمیاالکترونیک" دیگر رویدادهای هفته ای که گذشت بود که می توانید گزارش آن را در خودرو امروز این هفته بخوانید.
    در گشت و گذار بازاری این هفته به "هدایای بازار برای برلیانس سواران" می رسیم و انواع آپشن های مختص این برند موجود در بازار را بررسی خواهیم کرد.
    جهان خودرو این هفته نیز میزبان چلنجر، اپل، سورنتوی چینی، پاترول و مرسدس S کلاس خواهد بود. در ادامه با  راهنمای خرید به سراغ هیوندای الانترا می رویم و "مدرن خوش قیمت" مشخصات ب ام و 530i 2011 را به عنوان اولین و ارزان ترین اتاق F10 بازار به نمایش می گذارد.
    با تکامل به سبک رنو به سراغ تلیسمان خواهیم رفت و بررسی فنی ای خواهیم داشت بر این خودرو و "نبرد فیل و فنجان" مقایسه  کیا سراتوی سایپایی و نیسان ماکسیمای کارکرده را ارائه خواهد کرد.
    در گام بعدی به مقایسه  حکمرانان مجلل انگلیسی می رسیم و خودروهایی از خانواده بنتلی و لندروور را مرور خواهیم کرد.
    ماکت بازها این هفته می توانند با تازه واردهای بازار آشنا شوند و "داستان پدران گمنام سمند و رانا" پیش نمونه های تولید نشده پژو 405 و 206 را بررسی خواهد کرد. در صفحات باقی مانده نیم نگاهی خواهیم داشت به مفهوم ایمنی و با "یک شروع سرد" تأثیرات سوء سرما بر عملکرد خودرو را  بررسی خواهیم کرد.
    مطالعه بازار هم ضمیمه همراه این هفته خودرو امروز است که با "کارنامه 6 ماهه" و بررسی و تحلیل بازار و صنعت خودرو ایران در نیمه نخست سال 1395 کار خود را آغاز می کند. در ادامه نیز مطالب "یک بام و دو هوا در بازار خودروهای وارداتی"، "پیش بینی واردات 70 هزار دستگاهی خودرو تا پایان سال"، "بهبود کیفیت خودرو در گرو افزایش تعرفه واردات"، "چشم انتظاری بازار برای مدل های جدید"، "جاده مخصوصی ها به کجا می روند"، "خودروسازان چگونه بازار را میان خود تقسیم کرده اند"، "مقایسه کوتاه بازار خودروهای وارداتی در سال های 94 و 95"، " تجاری سازها در دنده سنگین" و "پیش به سوی یک میلیون" همراه علاقمندان به ضمیمه تحلیل آماری بازار و صنعت خودرو هفته نامه خودرو امروز خواهد بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو