فونیکسریمکسبهتام

امدادرسانی به بیش از ۱۵۰ خودرو در محورهای برف‌گیر قزوین

عصر خودرو- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی استان قزوین، امدادرسانی به ۱۵۷ خودرو صورت گرفته است و این روند همچنان ادامه دارد.

امدادرسانی به بیش از ۱۵۰ خودرو در محورهای برف‌گیر قزوین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، حکمت هاشمی اظهار کرد: با توجه به بارش برف در سطح استان قزوین، خدمات امدادرسانی هلال احمر آغاز شد و در این راستا 104 خودروی گرفتار در برف توسط نیروهای امداد هلال‌احمر رهاسازی شدند.

    وی افزود: رهاسازی از برف و کولاک در کیلومتر 7 محور آوج - رزن به 70 خودرو در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از 10 نیروی امدادگر صورت گرفت.

    هاشمی خاطرنشان کرد: همچنین 30 خودرو نیز در محور آوج - رزن مجهز به زنجیر چرخ شدند که در مجموع 400 نفر در در این محور خدمات دریافت کردند.

    وی یادآور شد: در گردنه کوهین نیز در مجموع 42 نفر تحت خدمات‌رسانی هلال‌احمر قرار گرفتند که این خدمات‌رسانی در قالب سه تیم امدادی متشکل از 15 امداد‌گر صورت گرفت.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: در محور کوهین 12 خودرو توسط عوامل هلال احمر رهاسازی شدند و سه خودرو نیز مجهز به زنجیر چرخ شدند.

    وی تصریح کرد: در محور قزوین - الموت غربی نیز 7 خودرو توسط هلال احمر رهاسازی شدند که این رهاسازی در مجموع توسط یک تیم امدادی متشکل از 5 امدادگر جهت خدمات‌رسانی به 20 نفر صورت گرفت.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تأکید کرد: در کیلومتر 15 محور قزوین - الموت شرقی گردنه قسطین لار 15 خودرو رهاسازی و 20 خودرو مجهز به زنجیر چرخ شدند.

    وی اعلام کرد: رهاسازی در گردنه قسطین - لار در قالب سه تیم متشکل از 15 امدادگر صورت گرفت که در مجموع به 100 نفر خدمات‌رسانی شد.

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پایان گفت: با توجه به برودت هوا و بارش باران و برف رانندگان ضمن رعایت نکات ایمنی حتما زنجیر چرخ نیز همراه خود داشته باشند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط