فونیکسریمکسبهتام

خدمات امدادی خودروهای دودیفرانسیل کانون جهان‌گردی به مسافران

عصر خودرو- رزمایش طرح ترافیک زمستان ۹۹ پلیس راهور ناجا با حضور نمایندگان و اعضای امداد خودرو و کلوپ خودروهای دودیفرانسیل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برای یاری مسافران برگزار شد.

خدمات امدادی خودروهای دودیفرانسیل کانون جهان‌گردی به مسافران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایرنا، این رزمایش روز پنجشنبه (20 آذر 99 ) با حضور سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا و مدیران، روسا و نمایندگان امداد خودروی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، سازمان آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس و وزارت راه و ترابری و همچنین پلیس راه کشور در دانشگاه علوم انتظامی تهران برگزار شد.

    در این طرح که تا 20 اسفند جاری ادامه خواهد داشت، 40 هزار نفر نیروی انسانی در تمام راه‌ها و جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی به مسافران خدمات امدادی ارائه خواهند داد.

    کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌عنوان نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین عضو فعال ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر امسال با توجه به پیش‌بینی‌ها از شرایط خاص جوی کشور در زمستان پیش رو همچون سال‌های گذشته همراه و همگام با نیروهای خدوم پلیس، علاوه بر ظرفیت‌های امداد خودرویی از اعضای کلوپ خودروهای دودیفرانسیل خود نیز دعوت کرده است تا در گردنه‌های برف‌خیز و جاده‌های صعب‌العبور به یاری شهروندان و امدادخواهان بیایند.

    همچنین کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در زمستان امسال با ایجاد انسجام بیش از پیش در ظرفیت‌های خود و با بهره‌گیری از 1600 گروه امدادی، 1700 نفر نیروی انسانی، 50 پایگاه ثابت و کانکس، 1600 دستگاه خودروی امدادی سبک، نیمه سنگین، سنگین و فوق سنگین، به‌منظور پیشگیری از سوانح، کمک به تسهیل عبور و مرور و ایجاد امنیت در راه‌های کشور آماده خدمت‌رسانی به وسایل نقیله موتوری شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله موتورسیکلت، خودرو سواری، مینی‌بوس و اتوبوس در 31 استان کشور است.

    هموطنان می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با شماره تلفن‌های سراسری 09629 و 6423 (021) و کد خدمات استانی 1423 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط